“Kjempetrivelig”
Anmeldelse av Vi Fire Cafe & Interior

Vi Fire Cafe & Interior
Vurdert som nr. 40 av 298 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Kjempe atmosfære, knall kanelboller, god kaffe og trivelig service. Sentral sommerlokasjon. Anbefales

Takk, Sondre72

Anmeldt 9. desember 2018

Trivelig plass å møtes på for en formiddagskaffe sammen gamle klassekamerater fra folkeskolen. Gode smørbrød.

Takk, GlassMann
Anmeldt 1. november 2018

Hyggelig kafe og butikk. Dette er et fint sted for lunsj, eller for kaker. Vi var der for kaker. Gode kaker og god kaffe. Suksessterta kan anbefales, den er veldig god!

1  Takk, Hilde D
Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Lite intimt lokale, veldig hyggelig. Nydelig mat, store porsjoner, og kjempestort utvalg av kaker, hyggelig betjening og normale priser.Anbefales.

Takk, Bente V
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Satte oss her for en lunsj med familien, og vi bestilte alle forskjellige retter. Fin og morsom barnemeny. Jeg spiste fish and chips, og denne var god, men kanskje litt vel godt stekt.. min sønn fikk blekksprut pølse som var en fin rett, med bra med tilbehør både av grønt og potet. Veldig god service her, og lokalene var fine. Definitivt ett sted jeg kan anbefale for en rolig og behagelig lunsj. Kakeutvalget her er også ganske så stort, selv om jeg ikke prøvde dette.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Foodsterbasse

Reisende som så på Vi Fire Cafe & Interior, så også på

Har du vært i Vi Fire Cafe & Interior? Del dine erfaringer!