“Kjempebra og hyggelig kafé ”
Anmeldelse av Vi Fire Cafe & Interior

Vi Fire Cafe & Interior
Vurdert som nr. 40 av 298 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 7. februar 2019 via mobile enheter

Vi stakk tilfeldigvis innom dette stedet og ble positivt overrasket. Et lunt og hyggelig lokale med rolig atmosfære møtte oss. Et lokale der det var mulig å samtale med hverandre. Et omfattende utvalg av varme og kalde retter, pluss et stort utvalg av deilige kaker gjorde inntrykk. Vi valgte varm mat og den var bare super! Velsmakende og innholdsrike porsjoner, nydelige tilberedt. Betjeningen var tilstede, serviceinnstilte og fulgte opp oss gjester gjennom måltidet. Hit kommer vi helt sikkert tilbake og Vi Fire Cafe anbefales!!!

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, travelmann3

Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Kjempe atmosfære, knall kanelboller, god kaffe og trivelig service. Sentral sommerlokasjon. Anbefales

Takk, Sondre72
Anmeldt 9. desember 2018

Trivelig plass å møtes på for en formiddagskaffe sammen gamle klassekamerater fra folkeskolen. Gode smørbrød.

Takk, GlassMann
Anmeldt 1. november 2018

Hyggelig kafe og butikk. Dette er et fint sted for lunsj, eller for kaker. Vi var der for kaker. Gode kaker og god kaffe. Suksessterta kan anbefales, den er veldig god!

1  Takk, Hilde D
Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Lite intimt lokale, veldig hyggelig. Nydelig mat, store porsjoner, og kjempestort utvalg av kaker, hyggelig betjening og normale priser.Anbefales.

Takk, Bente V

Reisende som så på Vi Fire Cafe & Interior, så også på

Har du vært i Vi Fire Cafe & Interior? Del dine erfaringer!