“Litt stiv pris for en student,”
Anmeldelse av Vi Fire Cafe & Interior

Vi Fire Cafe & Interior
Vurdert som nr. 42 av 287 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 5. oktober 2020 via mobile enheter

Litt stiv pris for en student, men elsker stedet. Kjempegod mat og utrolig koselig atmosfære! Kommer garantert til å dra tilbake.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Anonymtbesok

Anmeldt 30. juli 2020

Kjøkkenet var stengt, men de disket opp en suveren middag til oss likevel, og servicen var ikke annet enn upåklagelig! Kommer hit igjen snart! Hilsen superfornøyd kunde med småbarnsfamilie❤️

Takk, 861valeryh
Anmeldt 2. mai 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat og store porsjoner. Litt lite imøtekommende personell men alt annet var veldig bra. Anbefales

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, 529maritas
Anmeldt 18. april 2020

Smakfull og fint presentert mat for både voksne og barn, hyggelig personale. Lokalet er lite og koselig.

Dato for besøk: april 2020
Takk, cathrinebrobergv
Anmeldt 6. desember 2019 via mobile enheter

Tilfeldig innom og spiste lunsj. koselig plass med veldig god mat til ok priser. Kommer absolutt tilbake

Dato for besøk: november 2019
Takk, Ole-Gerhard

Reisende som så på Vi Fire Cafe & Interior, så også på

Har du vært i Vi Fire Cafe & Interior? Del dine erfaringer!