“Et hyggelig spisested”
Anmeldelse av Vi Fire Cafe & Interior

Vi Fire Cafe & Interior
Vurdert som nr. 41 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 28. oktober 2020

I Trondheim kan vi anbefale dette spisestedet som passer for en pause med god mat og drikke.Betjeningen er dyktig Og yter det beste. Sentral beliggenhet.

Dato for besøk: september 2020
Takk, U9s

Anmeldt 19. oktober 2020 via mobile enheter

Kjempe koselig plass med veldig god mat. En av mine favoritter i Trondheim
Mye å velge i og greie priser

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, 942linnn
Anmeldt 5. oktober 2020 via mobile enheter

Litt stiv pris for en student, men elsker stedet. Kjempegod mat og utrolig koselig atmosfære! Kommer garantert til å dra tilbake.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Anonymtbesok
Anmeldt 30. juli 2020

Kjøkkenet var stengt, men de disket opp en suveren middag til oss likevel, og servicen var ikke annet enn upåklagelig! Kommer hit igjen snart! Hilsen superfornøyd kunde med småbarnsfamilie❤️

Takk, 861valeryh
Anmeldt 2. mai 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat og store porsjoner. Litt lite imøtekommende personell men alt annet var veldig bra. Anbefales

Dato for besøk: mai 2020
Takk, 529maritas

Reisende som så på Vi Fire Cafe & Interior, så også på

Har du vært i Vi Fire Cafe & Interior? Del dine erfaringer!