“Veldig bra”

Sushi Bar
Vurdert som nr. 51 av 304 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Sushi, Asiatisk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Beskrivelse: Trondheims første Sushi-restaurant! Midt i sentrum.
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Spiste en sen middag her på sushi bar i Trondheim. Maten kom raskt, betjeningen var hyggelig og maten var veldig god. Vi bestilte en stor sharing mix med 44 biter. Veldig godt. Kommer gjerne igjen ved en senere anledning.

Takk, Helene M

Anmeldt 21. april 2018 via mobile enheter

Spiste sushibuffet til lunsj her en fredag i mars. Veldig mye god sushi, hyggelig personale, fint lokale og veldig bra pris!

Takk, 858mtorres
Anmeldt 19. februar 2018 via mobile enheter

Etter mye på agendaen denne dagen ble det med at vi endte opp med sen middag hær. God mat å pene lokaler. Servicen var litt dårlig men Ok. Kommer nok igjen

Takk, Stian R
Anmeldt 1. februar 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelige og blide servitører. Lekkert tilberedt sushi. Kjøkkenet har åpenbart øye for detaljer. Anbefales.

Takk, oientoru
Anmeldt 31. oktober 2017 via mobile enheter

vanskelig å tygge over laksebitene. var pg brukt den delen av laksen som er litt mørk/brun/svart som ikke er så god.

Takk, Hege C

Reisende som så på Sushi Bar, så også på

Trondheim, Trondheim
Trondheim, Trondheim

Har du vært i Sushi Bar? Del dine erfaringer!