“Beste sushi jeg har smakt!”
Anmeldelse av Sushi Bar

Sushi Bar
Vurdert som nr. 60 av 298 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Sushi, Asiatisk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Beskrivelse: Trondheims første Sushi-restaurant! Midt i sentrum.
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk god sushi. Hyggelig betjening. Rask og god service. Ingen ting å utsette på noe. Hit skal jeg tilbake.

Takk, pettero549

1923 av 186 anmeldelser

Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Ble lovet ferdig etter en time. Vi har god erfaring med maten så valgte å vente til tross for rumlende mager.
Etter 1 time og 20 minutter fortsatt ikke noe mat. De prioriterer restaurantkunder ikke takeaway.
Ikke bra!
Dumt å love noe man ikke kan holde.

1  Takk, 608finnh
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Spiste en sen middag her på sushi bar i Trondheim. Maten kom raskt, betjeningen var hyggelig og maten var veldig god. Vi bestilte en stor sharing mix med 44 biter. Veldig godt. Kommer gjerne igjen ved en senere anledning.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, helenemel
Anmeldt 21. april 2018 via mobile enheter

Spiste sushibuffet til lunsj her en fredag i mars. Veldig mye god sushi, hyggelig personale, fint lokale og veldig bra pris!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 858mtorres
Anmeldt 19. februar 2018 via mobile enheter

Etter mye på agendaen denne dagen ble det med at vi endte opp med sen middag hær. God mat å pene lokaler. Servicen var litt dårlig men Ok. Kommer nok igjen

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 282stianr

Reisende som så på Sushi Bar, så også på

Har du vært i Sushi Bar? Del dine erfaringer!