“Super service og veldig god”
Anmeldelse av Sushi Bar

Sushi Bar
Vurdert som nr. 55 av 288 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Sushi, Asiatisk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Beskrivelse: Trondheims første Sushi-restaurant! Midt i sentrum.
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Super service og veldig god sushi. Gir de beste anbefalinger og kommer gjerne tilbake. Tusen takk...

Takk, anitasF1878BQ

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

På en lørdag i covidtider der vi var innom flere restauranter og alle hadde bare reserverte bord, fikk vi bord med en gang her. Vi fikk beskjed om at maten ville ta litt ekstra tid og fikk litt å tygge på mens vi ventet. Det var veldig godt og før vi var ferdig, fikk vi maten. Alt smakte godt, så her kommer vi igjen❤️

Takk, 669runef
Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

Vi var sen og det nærmet seg stengetid. Ble møtt av sur betjening. Ikke noe bra tegn. Går ikke tilbake hit.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Stian1976
Anmeldt 5. januar 2020

Hyggelig restaurant, God mat, men de har noen varianter jeg kanskje ikke forbinder med sushi, servicen kunne vært et lite hakk bedre i forhold til bestilling, servering og ikke minst oppmerksomhet vedr. å få betalt. Men alt i alt et helt greit sted. Men det jeg ikke skjønner, og det gjelder ikke bare Sushi Bar, er hvorfor rå fisk trenger å koste så voldsomt mye mer enn anne type mat.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Karsten S
Anmeldt 12. november 2019

Hyggelig og uformell restaurant. Trivelig betjening og ypperlig sushi. Spiste oss god og mett til en hyggelig pris.

Dato for besøk: november 2019
Takk, sveinnybakken

Reisende som så på Sushi Bar, så også på

Har du vært i Sushi Bar? Del dine erfaringer!