“Helt greit”

Sushi Bar
Vurdert som nr. 59 av 298 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Sushi, Asiatisk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Beskrivelse: Trondheims første Sushi-restaurant! Midt i sentrum.
Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Her burde jeg ant ugler i mosen når jeg gikk inn, for det jobber ingen som er født i Japan her. Men betjeningen skal ha for å være veldig hyggelige. Fisken bærer preg av å ikke være veldig fersk, den er noe mørk/gul i fargen. Bitene burde heller vært mindre og færre, de er store og svært kompakte. Tangen (nori) er rimelig seig. Men helt greit om man er sulten.

Dato for besøk: september 2021
Takk, I8553HHchristianh

Anmeldt 20. februar 2021

Vi spiste dumplings og ferdig sammensatt sushi, nigiri, maki og sashimi. God mat, men ikke imponerende. Dessverre var oppmerksomjeten fra servitørene masete når vi ville være i fred og fraværende når vi ville bestille.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, maritl_11
Anmeldt 18. juli 2020

Vi elsker sushi og spiser det ofte hver plass vi besøker. Liker det best som i Japan - i form av sashimi og nigiri. Besøkte tror jeg alle sushi restauranter i trondheim - veldig varierende kvalitet på fisk, stort sett servert i form av rolls druknet i majones eller andre sauser. Men ikke her! Alle sushi er vellbalansert. FIn sushi/fisk forhold og alle tillegg understreker bare smak av selve fisken. Anbefales selvfølgelig omakase - litt dyrt men IMO verdt hver krone.

1  Takk, alvringar
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Super service og veldig god sushi. Gir de beste anbefalinger og kommer gjerne tilbake. Tusen takk...

Takk, anitasF1878BQ
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

På en lørdag i covidtider der vi var innom flere restauranter og alle hadde bare reserverte bord, fikk vi bord med en gang her. Vi fikk beskjed om at maten ville ta litt ekstra tid og fikk litt å tygge på mens vi ventet. Det var veldig godt og før vi var ferdig, fikk vi maten. Alt smakte godt, så her kommer vi igjen❤️

Takk, 669runef

Reisende som så på Sushi Bar, så også på

Har du vært i Sushi Bar? Del dine erfaringer!