Expedia.comUSD 150
Trip.comUSD 149
ZenHotels.comUSD 154
Anmeldt 24. oktober 2018

Trivelig hotell med svært gunstig beliggenhet. Bodde der i forbindelse med konsert i Olavshallen, som er et par minutter spasertur fra hotellet. Hyggelige ungdommer som betjener innsjekk/bar. Ganske små men trivelige rom med god lydisolering mot gaten. Det var imidlertid et par små detaljer som gjør at hotellet ikke får toppskår fra meg. Det ene er den merkelige tingen at det ikke finnes noen form for glass på rommet, ikke engang tannglass på badet !!!!! Det andre som trekker ned er dusjen, for det første var det en ubehagelig "vannføring" i dusjhodet (det finnes sparedusjer til en hundrelapp som fungerer bedre enn dette.), for det andre var nesten hele badegulvet vått etter bruk av dusjen. En skyvedør ville vært perfekt. Så til det positive: veldig bra frokost, spesielt var den varme delen av buffeen utmerket. Ellers mange sunne og gode utvalg. Veldig hyggelige servitører som kom rundt med kaffe, og diverse godbiter. Topp!!
En annen veldig hyggelig ordning er at en kan sjekke ut så sent som kl 18 på søndager (uten ekstra kostnader)!!! Totalt sett et supert hotell som er god valuta for pengene.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, ToreA757
Anmeldt 14. oktober 2018

Ligger sentralt, god service, fine rom og grei frokost. Det jeg likte best var det hyggelige resepsjonsområdet. Her satt det alltid folk og hadde en lun, god atmosfære.
Kommer gjerne igjen og anbefaler hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Ajohnsro
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Ganske kjedelig og litt slitent hotel.
*Romvask som må avtales dagen før er en ganske dårlig greie
*den berømte dassdøra i glass er ikke noe hyggelig når man bor 2 kollegaer på 1 rom.
*dusjhode er elendig
*ikke kjøleskap på rommet.
*og sist men ikke minst, når man er oppe tidlig om morran for å spise frokost, så ønsker man en rolig og behagelig start på dagen.
Men her er det en ansatt som burde læres opp litt annerledes.
Personen er hyggelig, men bråker og stresser rundt noe voldsomt slik att samtlige frokostgjester reagerer. Slitsomt!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, alexandero420
Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Meget sentralt med veldig god frokost. Var der en familie på 4stk, svære familierom med et eget soverom, stor stue og minikjøkken. Også bra størrelse på bad. Store og små trivdes godt. Prinsen kino et steinkast unna.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, Ole H
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Bodde her sist i forbindelse med julebord med jobben. Bra beliggenhet og kjempe fine rom. De hadde satt opp egen stasjon for å stryke skjortene på, som var veldig greit. Ikke så veldig fornøyd med frokosten, men ellers ett veldig bra hotell.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Per Arne R
Elin B, Manager of the House på Comfort Hotel Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2018

Hej Per Arne och tack för din feedback!
Fint att se att du satt pris på beliggenhet, rum och platsen att stryka finskjortan på.
Vi har ett helt nytt frukostkoncept som kanske faller dig med i smaken- du är hjärtligt välkommen tillbaka till oss.

Ha en fortsatt fin dag.