Booking.comUSD 141
eDreamsUSD 141
Orbitz.comUSD 131
CheapTicketsUSD 131
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening. Fint og reint. MEN, IKKE bra med skyvedør i glass til badet uansett om en er venner, kollegaer eller par. Null privatliv på badet når det er delvis gjennomsiktig og glippe under og på sidene av døra. Greit med skyvedør men de finnes i tre og og med lås. Ellers var det helt ok.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, W9106NImariel
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Helt greit hotell sentralt i Trondheim.
Hyggelige ansatte, trivelig stemning i lobbyområde, greie hotellrom (mangler minibar) samt helt OK frokost.

MEN! For å få rengjort hotellrommet ditt og for å få nye håndklær må du si ifra dagen før, for at dette skal bli gjort! Ganske tungvint, og man skjønner at dette kun dreier seg om å spare penger!
Kutt ut denne praksisen!

Greit nok tenker du, men da bør man i hvertfall forvente at hotellrommet er rent når man ankommer første dag. Vel dette stemmer ikke! Har bodd på hotellet ved 3 anledninger nå, og alle gangene har rommene jeg har fått vært skitne. Toalettene er sjelden vasket, møkk på gulvet, rester etter «forrigemann» i toalettskålen (svært uapetittelig) og møkkete vegger.. Dette er dårlig!!!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, SuperJanBanan
Anmeldt 24. oktober 2018

Trivelig hotell med svært gunstig beliggenhet. Bodde der i forbindelse med konsert i Olavshallen, som er et par minutter spasertur fra hotellet. Hyggelige ungdommer som betjener innsjekk/bar. Ganske små men trivelige rom med god lydisolering mot gaten. Det var imidlertid et par små detaljer som gjør at hotellet ikke får toppskår fra meg. Det ene er den merkelige tingen at det ikke finnes noen form for glass på rommet, ikke engang tannglass på badet !!!!! Det andre som trekker ned er dusjen, for det første var det en ubehagelig "vannføring" i dusjhodet (det finnes sparedusjer til en hundrelapp som fungerer bedre enn dette.), for det andre var nesten hele badegulvet vått etter bruk av dusjen. En skyvedør ville vært perfekt. Så til det positive: veldig bra frokost, spesielt var den varme delen av buffeen utmerket. Ellers mange sunne og gode utvalg. Veldig hyggelige servitører som kom rundt med kaffe, og diverse godbiter. Topp!!
En annen veldig hyggelig ordning er at en kan sjekke ut så sent som kl 18 på søndager (uten ekstra kostnader)!!! Totalt sett et supert hotell som er god valuta for pengene.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, ToreA757
Anmeldt 14. oktober 2018

Ligger sentralt, god service, fine rom og grei frokost. Det jeg likte best var det hyggelige resepsjonsområdet. Her satt det alltid folk og hadde en lun, god atmosfære.
Kommer gjerne igjen og anbefaler hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Ajohnsro
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Ganske kjedelig og litt slitent hotel.
*Romvask som må avtales dagen før er en ganske dårlig greie
*den berømte dassdøra i glass er ikke noe hyggelig når man bor 2 kollegaer på 1 rom.
*dusjhode er elendig
*ikke kjøleskap på rommet.
*og sist men ikke minst, når man er oppe tidlig om morran for å spise frokost, så ønsker man en rolig og behagelig start på dagen.
Men her er det en ansatt som burde læres opp litt annerledes.
Personen er hyggelig, men bråker og stresser rundt noe voldsomt slik att samtlige frokostgjester reagerer. Slitsomt!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, alexandero420