Gratis avbestilling frem til 26.09.21
Trip.com
eDreamsUSD 140
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt. Parkering i parkeringshus som ikke er i tilknytting til hotellet. Stort rom, men litt uvant uten dagslys. Rommet var ut mot resepsjonsområdet. Tung luft.Rommet var rent.
Frokosten var dessverre ikke helt topp pga koronatiltak, men de gjorde nok det de kunne. Helg ok hotell

Takk, beatev115
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Er først og fremst skuffet over at Clarion hotellet var stengt, så havnet her. Nyoppusset og fint lounge område. Veldig hyggelig resepsjonist da vi dro, litt mer nøytral velkomst. Og syns det er kjedelig å måtte betale for en natt for mye. Min feil som hadde bommet på datoene ved bestilling og fikk «no show» første natten, men det hadde allikevel vært hyggelig om man kunne sett igjennom fingrene på det når man er gullmedlem og det ikke var fullbooket.

God størrelse på rommet, men merkelig med vindu inn mot resepsjonsområdet i stedet for ut i frisk luft. Badet var iskaldt selv om bryter for varmekabler var på og vannet i dusjen hadde labert trykk og ble ikke ordentlig varmt. Nok et sparetiltak?

Det jeg syns er topp med å bo på hotell er 1. God frokost servert 2. Rommet rengjøres.

Denne gangen ble ikke rommene rengjort pga lav bemanning og innsparinger pga korona, antar jeg. Hentet håndklær selv, gikk ned igjen med kaffekoppen osv.

Frokosten kunne også vært gjort mer ut av. Ingen varmmat, plane frokostpose, så stod over den.

Og hater å stå på utstilling i gangen å stryke skjorte. Kan man ikke spandere strykejern på Superior rom?

De ansatte gjorde så godt de kunne og servet resepsjon, bar & frokostsal. Men tydelig for lav bemanning og Choice har strammet litt for hardt inn på sparekniven etter korona. Synd at man ikke gir de gjestene som faktisk kommer en bedre opplevelse.

Tok siste natten på Scandic. Samme pris, men her fikk vi rengjøring, frokost med valgmuligheter, rom med vindu ut mot sjøen og varmt bad. Satt stor pris på det!

Takk, Millyen1
Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Vært på dette hotellet flere ganger og alltid vært fornøyd. Denne gangen var jeg der med sønnen min på 9 år. Før vi forlot rommet før utsjekk,skulle sønnen sjekke under senga om vi hadde glemt noe. Der lå det gjenglemt sexleketøy, så renholdet kan de vel strengt talt forbedres noe..litt ubehagelig opplevelse.

Pluss for god frokost!

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, toneg954
Anmeldt 14. februar 2020

Hadde en nydelig opplevelse på dette hotellet, alt man ønsker seg med å bo på hotell! Flinke og hyggelige ansatte, veldig fint rom, god frokost, det ligger sentralt og har fin pris. Vil absolutt anebefale dette til andre, og bor der gjerne igjen!

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, adrianb36
Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

Bad om å få et HC rom og det må jeg si var skikkelig tilpassa. Stort rom og ett digg bad og dusj - anbefales veldig for rullestolbrukere. En god frokost med absolutt alt som du trenger, blant annet skikkelig eggerøre. Og alle de ansatte som vi møtte, var veldig hyggelige, serviceinstilte og hjelpsomme. Så dette hotellet anbefales - at det ligger bra plassert i Trondheims midtby er jo også veldig kjekt. Vi kommer gjerne tilbake, eller nei forresten: vi kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, lonberg