Mads-Yngvar F
8.3 km fra Comfort Hotel Trondheim
Gratis parkering
Se flere hoteller i Trondheim
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

2 netter i juli 2020. Fult. Ok hotell. Rent og ryddig. Minus på ha åpning av første buffe frokost. Litt kaos. Mye kø. Men ok mat til å være første gang etter korona.Treningsstudio var ok, men ikke ryddet og TV virket ikke. Litt forvirrende trapper med mangelfull skilting. Her burde hotellet forklare bedre. Vi gikk oss vill i en av trappene. Hyggelig personale. Greit hotell, sentralt til alt. Var krevende å få parkering. Hotellet har ikke egen parkering. Fult i 2 av 3 parkeringshus, men det kan ikke hotellet lastes for.

1  Takk, andersl543
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt. Parkering i parkeringshus som ikke er i tilknytting til hotellet. Stort rom, men litt uvant uten dagslys. Rommet var ut mot resepsjonsområdet. Tung luft.Rommet var rent.
Frokosten var dessverre ikke helt topp pga koronatiltak, men de gjorde nok det de kunne. Helg ok hotell

Takk, beatev115
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Er først og fremst skuffet over at Clarion hotellet var stengt, så havnet her. Nyoppusset og fint lounge område. Veldig hyggelig resepsjonist da vi dro, litt mer nøytral velkomst. Og syns det er kjedelig å måtte betale for en natt for mye. Min feil som hadde bommet på datoene ved bestilling og fikk «no show» første natten, men det hadde allikevel vært hyggelig om man kunne sett igjennom fingrene på det når man er gullmedlem og det ikke var fullbooket.

God størrelse på rommet, men merkelig med vindu inn mot resepsjonsområdet i stedet for ut i frisk luft. Badet var iskaldt selv om bryter for varmekabler var på og vannet i dusjen hadde labert trykk og ble ikke ordentlig varmt. Nok et sparetiltak?

Det jeg syns er topp med å bo på hotell er 1. God frokost servert 2. Rommet rengjøres.

Denne gangen ble ikke rommene rengjort pga lav bemanning og innsparinger pga korona, antar jeg. Hentet håndklær selv, gikk ned igjen med kaffekoppen osv.

Frokosten kunne også vært gjort mer ut av. Ingen varmmat, plane frokostpose, så stod over den.

Og hater å stå på utstilling i gangen å stryke skjorte. Kan man ikke spandere strykejern på Superior rom?

De ansatte gjorde så godt de kunne og servet resepsjon, bar & frokostsal. Men tydelig for lav bemanning og Choice har strammet litt for hardt inn på sparekniven etter korona. Synd at man ikke gir de gjestene som faktisk kommer en bedre opplevelse.

Tok siste natten på Scandic. Samme pris, men her fikk vi rengjøring, frokost med valgmuligheter, rom med vindu ut mot sjøen og varmt bad. Satt stor pris på det!

1  Takk, marianneaa78
Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Vært på dette hotellet flere ganger og alltid vært fornøyd. Denne gangen var jeg der med sønnen min på 9 år. Før vi forlot rommet før utsjekk,skulle sønnen sjekke under senga om vi hadde glemt noe. Der lå det gjenglemt sexleketøy, så renholdet kan de vel strengt talt forbedres noe..litt ubehagelig opplevelse.

Pluss for god frokost!

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, toneg954
Anmeldt 14. februar 2020

Hadde en nydelig opplevelse på dette hotellet, alt man ønsker seg med å bo på hotell! Flinke og hyggelige ansatte, veldig fint rom, god frokost, det ligger sentralt og har fin pris. Vil absolutt anebefale dette til andre, og bor der gjerne igjen!

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, adrianb36