kr 1 316
kr 1 311
Fullt refunderbart før søn. 28. apr.
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Bli belønnet med One Key
Algotels
kr 1 260
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Litt kaotisk velkomst med "barception": bar og resepsjon i ett. Men hyggelige folk i resepsjonen. Stort og fint rom, der det manglet et nattbord på den ene siden av senga. Frokost var helt ok. God beliggenhet midt i byen, men vanskelig å finne parkering når man kommer på kvelden. Hotellet har ikke egen parkering. Helt greit hotell!

Takk, 0hannah
Anmeldt 20. juli 2020

Dårlig rengjøring. Skitten toalettskål og hår i dusjsluken. Trodde rengjøring skulle vært eksepsjonell i disse korona tider. Pluss for frokost buffe igjen, åpen bar og røykeområde. Ok personale og beliggenhet.

Takk, Mads-Yngvar F
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

2 netter i juli 2020. Fult. Ok hotell. Rent og ryddig. Minus på ha åpning av første buffe frokost. Litt kaos. Mye kø. Men ok mat til å være første gang etter korona.Treningsstudio var ok, men ikke ryddet og TV virket ikke. Litt forvirrende trapper med mangelfull skilting. Her burde hotellet forklare bedre. Vi gikk oss vill i en av trappene. Hyggelig personale. Greit hotell, sentralt til alt. Var krevende å få parkering. Hotellet har ikke egen parkering. Fult i 2 av 3 parkeringshus, men det kan ikke hotellet lastes for.

1  Takk, andersl543
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt. Parkering i parkeringshus som ikke er i tilknytting til hotellet. Stort rom, men litt uvant uten dagslys. Rommet var ut mot resepsjonsområdet. Tung luft.Rommet var rent.
Frokosten var dessverre ikke helt topp pga koronatiltak, men de gjorde nok det de kunne. Helg ok hotell

Takk, beatev115
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Er først og fremst skuffet over at Clarion hotellet var stengt, så havnet her. Nyoppusset og fint lounge område. Veldig hyggelig resepsjonist da vi dro, litt mer nøytral velkomst. Og syns det er kjedelig å måtte betale for en natt for mye. Min feil som hadde bommet på datoene ved bestilling og fikk «no show» første natten, men det hadde allikevel vært hyggelig om man kunne sett igjennom fingrene på det når man er gullmedlem og det ikke var fullbooket.

God størrelse på rommet, men merkelig med vindu inn mot resepsjonsområdet i stedet for ut i frisk luft. Badet var iskaldt selv om bryter for varmekabler var på og vannet i dusjen hadde labert trykk og ble ikke ordentlig varmt. Nok et sparetiltak?

Det jeg syns er topp med å bo på hotell er 1. God frokost servert 2. Rommet rengjøres.

Denne gangen ble ikke rommene rengjort pga lav bemanning og innsparinger pga korona, antar jeg. Hentet håndklær selv, gikk ned igjen med kaffekoppen osv.

Frokosten kunne også vært gjort mer ut av. Ingen varmmat, plane frokostpose, så stod over den.

Og hater å stå på utstilling i gangen å stryke skjorte. Kan man ikke spandere strykejern på Superior rom?

De ansatte gjorde så godt de kunne og servet resepsjon, bar & frokostsal. Men tydelig for lav bemanning og Choice har strammet litt for hardt inn på sparekniven etter korona. Synd at man ikke gir de gjestene som faktisk kommer en bedre opplevelse.

Tok siste natten på Scandic. Samme pris, men her fikk vi rengjøring, frokost med valgmuligheter, rom med vindu ut mot sjøen og varmt bad. Satt stor pris på det!

1  Takk, marianneaa78