Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Expedia.comUSD 132
CheapTicketsUSD 132
2025 av 1 146 anmeldelser
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Dette hotellet har sett sine bedre dager.Slitent rom med maling som er flasset av på veggen .Møkkete bad og her manglet det lyspærer så det var veldig mørkt .rommet virker kjedelig med veldig enkel standar .
Siste gang jeg kommer hit.

Takk, Heidi H
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Litt kaotisk velkomst med "barception": bar og resepsjon i ett. Men hyggelige folk i resepsjonen. Stort og fint rom, der det manglet et nattbord på den ene siden av senga. Frokost var helt ok. God beliggenhet midt i byen, men vanskelig å finne parkering når man kommer på kvelden. Hotellet har ikke egen parkering. Helt greit hotell!

Takk, 0hannah
Anmeldt 20. juli 2020

Dårlig rengjøring. Skitten toalettskål og hår i dusjsluken. Trodde rengjøring skulle vært eksepsjonell i disse korona tider. Pluss for frokost buffe igjen, åpen bar og røykeområde. Ok personale og beliggenhet.

Takk, Mads-Yngvar F
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

2 netter i juli 2020. Fult. Ok hotell. Rent og ryddig. Minus på ha åpning av første buffe frokost. Litt kaos. Mye kø. Men ok mat til å være første gang etter korona.Treningsstudio var ok, men ikke ryddet og TV virket ikke. Litt forvirrende trapper med mangelfull skilting. Her burde hotellet forklare bedre. Vi gikk oss vill i en av trappene. Hyggelig personale. Greit hotell, sentralt til alt. Var krevende å få parkering. Hotellet har ikke egen parkering. Fult i 2 av 3 parkeringshus, men det kan ikke hotellet lastes for.

1  Takk, andersl543
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt. Parkering i parkeringshus som ikke er i tilknytting til hotellet. Stort rom, men litt uvant uten dagslys. Rommet var ut mot resepsjonsområdet. Tung luft.Rommet var rent.
Frokosten var dessverre ikke helt topp pga koronatiltak, men de gjorde nok det de kunne. Helg ok hotell

Takk, beatev115