Torunn G
    kr 1 587
    kr 1 834
0.4 km fra Comfort Hotel Trondheim
Restaurant
замечательное место в этом очаровательном городе!
kr 2 295
    kr 1 271
2.4 km fra Comfort Hotel Trondheim
Se flere hoteller i Trondheim
Anmeldt 31. juli 2020

Overnattet ved Comfort hotel Trondheim på et dobbeltrom juli 2020. Etter å ha reist verden rundt og overnattet på svært mange hoteller kan jeg si følgende om dette hotellet: Veldig bra beliggenhet, sentralt rett ved Nova kinosenter. Hotellet har en «hipp» atmosfære, og man blir møtt med en resepsjon som ser mer ut som en bar enn en vanlig resepsjon. Jeg ble lovet et fint dobbeltrom i 5. etasje da jeg bestilte. Rommet i seg selv var lite og fint, men rengjøringen var altfor dårlig. Det var rusk og flekker i lenestolene, skittent speil på bad, flere svarte hår på toalett og i dusjen, og generelt støvete. Jeg ringte og klagde på rengjøringen og fikk beskjed om at en rengjører skulle komme i løpet av kvelden å vaske. Etter denne vaskingen var ruskene fjernet i lenestolen og hårene borte fra toalettet, men fortsatt skittent speil og støvete rundt omrking. Ene dyna hadde opprevnet sengetrekk. Dusjhode bar preg av å ikke ha blitt rengjort ordentlig på lang tid, i tillegg til at det såvidt kom vann ut fra det (svært dårlig trykk). Det kom kald luft fra ventilasjonsanlegget som blåste rett på senga. Jeg ringte å spurte om det gikk an å endre temperaturen på rommet men det gikk ikke, men de kunne tilby plexiglass for å sette foran lufta. Spurte om de kunne bringe det opp da minstegutten holdt på å sovne, men det kunne de ikke da de var bare to ansatte på jobb. Frokosten var bra nok med tanke på prisen for hotelloppholdet. Var glad for at vi spiste 6.30 på morgenen før mye folk kom, for det var alt for dårlig smittevern ved frokostbuffeten. Kun 1 spritflaske sto fram, litt bortgjemt unna frokosten. Vi så flere som ikke brukte antibac før de forskynte seg av bufferen. Da vi sjekket ut av rommet 8.30 var frokostarealet fullt av folk. Vi reagerte også på at det ikke var antibac utenfor heisen (der alle trykker på samme knapp..) Oppsummert: bra pris, bra beliggenhet, altfor dårlig renhold på rommet og for dårlig smittevern mot korona.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Hegeod
Anmeldt 30. juli 2020

Comfort har ganske enkel standard, men rene og pene rom, og ganske romslige.
Bra TV tilbud. Bra vindu lufting, da jeg hadde med en katt, så det var trygt. Bra utvalg i frokosten, både varme og kalde retter. Veldig trivelig ansatte.

1  Takk, Unni D
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Dette hotellet har sett sine bedre dager.Slitent rom med maling som er flasset av på veggen .Møkkete bad og her manglet det lyspærer så det var veldig mørkt .rommet virker kjedelig med veldig enkel standar .
Siste gang jeg kommer hit.

Takk, Heidi H
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Litt kaotisk velkomst med "barception": bar og resepsjon i ett. Men hyggelige folk i resepsjonen. Stort og fint rom, der det manglet et nattbord på den ene siden av senga. Frokost var helt ok. God beliggenhet midt i byen, men vanskelig å finne parkering når man kommer på kvelden. Hotellet har ikke egen parkering. Helt greit hotell!

Takk, 0hannah
Anmeldt 20. juli 2020

Dårlig rengjøring. Skitten toalettskål og hår i dusjsluken. Trodde rengjøring skulle vært eksepsjonell i disse korona tider. Pluss for frokost buffe igjen, åpen bar og røykeområde. Ok personale og beliggenhet.

Takk, Mads-Yngvar F