Booking.comUSD 144
eDreamsUSD 144
CheapTicketsUSD 143
Anmeldt 7. august 2020

Fikk ikke sjekket inn før kl 17, når egentlig innsjekking er kl 15, ingen ledig bord i frokostsalen siden det ikke ble vasket opp etter andre gjester, veldig dårlig allergitilbud ved frokosten og rommet var nedstøvet. Resepsjonist var veldig lite beklagelig. Hele oppholdet bar preg av personal med dårlig tid og en liten serviceminded resepsjon.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, 317birgitte
Anmeldt 3. august 2020

Super beliggenhet midt i sentrum!
Greit med antibac og info om avstand etc. God seng! Og rent. Men kjedelig og trangt rom, ikke et eneste bilde på veggene.
Verre med treningsrommet, det var veldig slitt og dårlig utstyrt!
Frokostbuffeten var bra, men her var det lite rydding og renhold, ingen tørket bordene og det var mye mat og søl på gulvet. Skjerpings!

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Torunn G
Anmeldt 31. juli 2020

Overnattet ved Comfort hotel Trondheim på et dobbeltrom juli 2020. Etter å ha reist verden rundt og overnattet på svært mange hoteller kan jeg si følgende om dette hotellet: Veldig bra beliggenhet, sentralt rett ved Nova kinosenter. Hotellet har en «hipp» atmosfære, og man blir møtt med en resepsjon som ser mer ut som en bar enn en vanlig resepsjon. Jeg ble lovet et fint dobbeltrom i 5. etasje da jeg bestilte. Rommet i seg selv var lite og fint, men rengjøringen var altfor dårlig. Det var rusk og flekker i lenestolene, skittent speil på bad, flere svarte hår på toalett og i dusjen, og generelt støvete. Jeg ringte og klagde på rengjøringen og fikk beskjed om at en rengjører skulle komme i løpet av kvelden å vaske. Etter denne vaskingen var ruskene fjernet i lenestolen og hårene borte fra toalettet, men fortsatt skittent speil og støvete rundt omrking. Ene dyna hadde opprevnet sengetrekk. Dusjhode bar preg av å ikke ha blitt rengjort ordentlig på lang tid, i tillegg til at det såvidt kom vann ut fra det (svært dårlig trykk). Det kom kald luft fra ventilasjonsanlegget som blåste rett på senga. Jeg ringte å spurte om det gikk an å endre temperaturen på rommet men det gikk ikke, men de kunne tilby plexiglass for å sette foran lufta. Spurte om de kunne bringe det opp da minstegutten holdt på å sovne, men det kunne de ikke da de var bare to ansatte på jobb. Frokosten var bra nok med tanke på prisen for hotelloppholdet. Var glad for at vi spiste 6.30 på morgenen før mye folk kom, for det var alt for dårlig smittevern ved frokostbuffeten. Kun 1 spritflaske sto fram, litt bortgjemt unna frokosten. Vi så flere som ikke brukte antibac før de forskynte seg av bufferen. Da vi sjekket ut av rommet 8.30 var frokostarealet fullt av folk. Vi reagerte også på at det ikke var antibac utenfor heisen (der alle trykker på samme knapp..) Oppsummert: bra pris, bra beliggenhet, altfor dårlig renhold på rommet og for dårlig smittevern mot korona.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Hegeod
Anmeldt 30. juli 2020

Comfort har ganske enkel standard, men rene og pene rom, og ganske romslige.
Bra TV tilbud. Bra vindu lufting, da jeg hadde med en katt, så det var trygt. Bra utvalg i frokosten, både varme og kalde retter. Veldig trivelig ansatte.

1  Takk, Unni D
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Dette hotellet har sett sine bedre dager.Slitent rom med maling som er flasset av på veggen .Møkkete bad og her manglet det lyspærer så det var veldig mørkt .rommet virker kjedelig med veldig enkel standar .
Siste gang jeg kommer hit.

Takk, Heidi H