FindHotel
Destinia.comUSD 141
2025 av 1 171 anmeldelser
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig innsjekk. Vi hadde std dobbelt rom , heilt ok.minus for teppe på gulvet. Bad ok, men minus for glassskyvedør. Gode senger, støy fra gaten. God frokost med godt utvalg av pålegg, eggerøre, bacon ,og frukt. Bra opplegg med hensyn til covid. Lite kø rundt buffeen. Koselig å sitte i resepsjonen med en god drink før en går til sengs. Parkeringshus 5 min fra hotellet. Rask utsjekk via appen.

Takk, sukkertoppen314
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Jeg hadde gledet meg til overnatting her og jeg bestilte suprem dobbeltrom. Hotellrommet så uferdig ut. Var stort rom, men ikke noe ekstra slik som jeg forventet, det eneste «ekstra» var en stol og en lampe.

Glassdør til do, og 70 cm med glass til et svært dusjhjørne. Svært og flott bad, men det ble bløtt overalt. Servanten var knøttliten, plass til tannbørsten… Det var også svært lite å henge håndklær på, her måtte man være kreativ!

Var også ekstremt varmt, da vi hadde hotellrom inn mot lobbyen, og ventilasjonsanlegget fungerte ikke. Vi hadde en vifte vi hadde mulighet til å bruke, men dette fungerte svært dårlig. Pass også på å dekke deg til da det er vinduer ut til lobbyen.
Liker du komfor og privatliv IKKE book deg inn her.

Frokosten var veldig god, med stort utvalg.

Romtips: - IKKE bestill suprem dobbeltrom. - Be om rom som ikke er vendt inn mot lobbyen. - Frokosten er veldig god!
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 629maritj
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Gode senger, glass skyvedør til meget lite wc/dusj. Hotellet ligger bare noen minutter fra gågaten og den berømte porten/broen. Veldig godt organisert under frokost. God service på hotellet med et smilende og imøtekommende personale. Det som trekker ned er hvor VELDIG små wc/dusj rom var(vi valgte familie rom, og at man ikke får privatliv under wc/dusjing med en tynn glassdør inn til rommet der tre mennesker sover. Godt forberedt i forhold til krav om renhold og avstand i forhold til covid

Romtips: Noen få plasser for parkering utforbi hotellet med begrensning på 3 timer. Parkeringshus nær hotell, vanskelig avkjøring
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, wenchew2015
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Dette var ett av to billigste steder i Trondheim for ett langhelgopphold. Hotellet er kult, inovativt og spennende. Personalet var unikt hyggelige og fikset alt du måtte trenge. Hotellet hadde personlighet. Det som ødela litt for oss var at organiseringen av frokost de hadde satt igang ikke fungerte helt, de de ikke var strenge nok på oppfølging under selve frokosten, med tanke på smittevern. Men innholdet i frokosten var super. Den andre som var en skikkelig turn off, var at alle rom hadde skyve-glass-dør på rommet og inn til do, rett ved senga, så om en ble dårlig i magen, så var det råkjipt for alle, for man ble både sett, hørt og luktet….

Romtips: Vi tror de har ett rom med dodør, spør etter dette rommet!
Dato for oppholdet: april 2021
Takk, dorthesKS
Anmeldt 12. april 2021

Tiltalende og tilrettelagt lobby med godt arbeidsmiljø for enkeltstående eller små grupper. Meget god service/fleksibilitet. Super frokost med fokus på sunn mat og minimalisering av matsvinn. Totalt mye for pengene!

Dato for oppholdet: april 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Stiller_krav