FindHotel
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Kusina og jeg bodde her i 4 netter. Super beliggenhet midt i Midtbyen. Gangavstand til alt i sentrum. Hyggelig betjening på hotellet. Fint resepsjonsområde. Har baggasjeoppbevaring.

Rom: stort, fint og lyst rom. Gode senger, 150 cm dobbeltseng. 2 puter og god dyne. Dusjen har litt for dårlig trykk, syns jeg. Stort bad med frostet glassdør fra rommet. Tv på rommet med flere kanaler og radiokanaler. Ikke vask på rommet (mulig pga Korona), men vi fikk nye håndklær i resepsjonen ved behov.

Frokost: vi har bodd rundt i Norge nå i 2 uker, også på andre Comfort hoteller. Dessverre ble jeg litt skuffet over frokosten her. Eget "hjørne " for oss med cøliaki. Antall gjester til frokosten var mange, så vi brukte munnbind, men dessverre var det mange som ikke gjorde det. Frokosten opplevdes noe kaotisk med folk overalt, mat som ble tom, tomt for glass/kopper ++, kø for å hente brød osv. Opplevde at de ansatte gjorde så godt de kunne med å fylle opp.

Alt i alt en hyggelig opplevelse og kommer gjerne tilbake hit!

Takk, Ailiskh
Anmeldt 25. juli 2021

Hotel Comfort Trondheim er et helt greit sted å overnatte. Legg merke til at rommene er utstyrt med Glassdør på badet, så her blir det lite privatliv. Helt utrolig talentløst. Badet bærer ellers preg av å være slitt. Sengene er gode, og rommet ellers greit. Helt ålreit frokost med det meste man kan ønske seg. Vær obs på at det ikke er parkering ved dette hotellet. Er det mange i Trondheim kan du risikere og måtte parkere langt unna. Dette trekker en del ned.

Romtips: OBS.Dårlig mulighet til parkering
Takk, perkristiank2017
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vil absolutt anbefale dette hotellet når Trondheim skal besøkes kort og effekt.
Med sentral plassering er det gangavstand til de fleste severdigheter.
Greie rom, god og luftig lobby, fin frokost og hjelpsom betjening.
Parkeringshus kun 5 minutters gange fra hotellet.

Takk, 52Drugis
Anmeldt 19. juli 2021

Dette var familiens første tur til Trondheim og vi fikk en kjempekjekk opplevelse med hotel nært alt, god standard og hyggelig service og betjening. Vi fikk besøkt severdigheter og gav alle en helg vi sent kommer til å glemme. Helt topp og anbefales ! Comfort og Choice Hotels er vårt første valg med gode løsninger for kundene sine.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Sveinungbringedal
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig innsjekk. Vi hadde std dobbelt rom , heilt ok.minus for teppe på gulvet. Bad ok, men minus for glassskyvedør. Gode senger, støy fra gaten. God frokost med godt utvalg av pålegg, eggerøre, bacon ,og frukt. Bra opplegg med hensyn til covid. Lite kø rundt buffeen. Koselig å sitte i resepsjonen med en god drink før en går til sengs. Parkeringshus 5 min fra hotellet. Rask utsjekk via appen.

Takk, sukkertoppen314