Trip.com
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Godt drevet hotell i sentrum. Fine rom og god frokost. Stille og rolig. Gangavstand til nesten alle de store turistattraksjonene. God service og oppfølging av de ansatte. Ekstra godt med varme croissanter til frokost

Takk, Tom Arild C
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Standard dobbeltrom, ikke noe spesielt bra. Lite tv-kanaler, og ikke mulighet for streametjenester (netflix/hbo/viaplay). Badet er alt for lite privat, enkel glassdør rett mot sengen. Detaljer som at TVen hang skjevt og lite/dårlig dårlig vanntrykk/dusjhode, ga inntrykk av gammelt og litt nedslitt... Men sengen var god, rolig og stille, og god beliggenhet. Treningsrommet var mørkt og lite utstyrt, ikke som på bildene. Frokosten var helt ok, god mat og nok å velge i. Men det var veldig fult den ene dagen, og betjeningen var ikke spesielt ivrig på å rydde av bordene, slik at folk fikk sitte. Men ellers var betjeningen helt ok. Ikke minibar på rommet, vanskelig å holde drikke/mat kaldt på rommet. Alt i alt, så velger vi ikke dette på nytt, hvis vi ikke må.

Takk, Marian0004
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Kusina og jeg bodde her i 4 netter. Super beliggenhet midt i Midtbyen. Gangavstand til alt i sentrum. Hyggelig betjening på hotellet. Fint resepsjonsområde. Har baggasjeoppbevaring.

Rom: stort, fint og lyst rom. Gode senger, 150 cm dobbeltseng. 2 puter og god dyne. Dusjen har litt for dårlig trykk, syns jeg. Stort bad med frostet glassdør fra rommet. Tv på rommet med flere kanaler og radiokanaler. Ikke vask på rommet (mulig pga Korona), men vi fikk nye håndklær i resepsjonen ved behov.

Frokost: vi har bodd rundt i Norge nå i 2 uker, også på andre Comfort hoteller. Dessverre ble jeg litt skuffet over frokosten her. Eget "hjørne " for oss med cøliaki. Antall gjester til frokosten var mange, så vi brukte munnbind, men dessverre var det mange som ikke gjorde det. Frokosten opplevdes noe kaotisk med folk overalt, mat som ble tom, tomt for glass/kopper ++, kø for å hente brød osv. Opplevde at de ansatte gjorde så godt de kunne med å fylle opp.

Alt i alt en hyggelig opplevelse og kommer gjerne tilbake hit!

Takk, Ailiskh
Anmeldt 25. juli 2021

Hotel Comfort Trondheim er et helt greit sted å overnatte. Legg merke til at rommene er utstyrt med Glassdør på badet, så her blir det lite privatliv. Helt utrolig talentløst. Badet bærer ellers preg av å være slitt. Sengene er gode, og rommet ellers greit. Helt ålreit frokost med det meste man kan ønske seg. Vær obs på at det ikke er parkering ved dette hotellet. Er det mange i Trondheim kan du risikere og måtte parkere langt unna. Dette trekker en del ned.

Romtips: OBS.Dårlig mulighet til parkering
Takk, perkristiank2017
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vil absolutt anbefale dette hotellet når Trondheim skal besøkes kort og effekt.
Med sentral plassering er det gangavstand til de fleste severdigheter.
Greie rom, god og luftig lobby, fin frokost og hjelpsom betjening.
Parkeringshus kun 5 minutters gange fra hotellet.

Takk, 52Drugis