FindHotel
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Resepsjonisten var veldig ivrig på å legge ut en rekke unødige detaljer når vi sto der tydelig sliten og klar for å komme oss på rom. Også etter en lengre gåtur med bagasje da det var lite parkering i umiddelbar nærhet.
Rommet var varmt, inneholdt 2 vifter og et vindu som gikk inn mot foajeen, søvnen ble dårlig.
Døra-en skyvedør i glass, var kilt fast og umulig for barna å lukke selv. I tillegg ble det null privatliv! Frokosten var ok, men ikke noe å hyle hurra for. Nesten igjen av gjestene brukte munnbind, som anbefalt, og det ble heller ikke delt ut munnbind av personalet.
Heisen var slitt, felles areal var slitt, og totalinntrykket gjorde at vi aldri ønsket å returnere hit igjen.

Romtips: Ikke book rom som vender inn mot lobby/foajé. Lite parkeringsmulighet rett ved inngang. Nærmeste p-hus med henvisning er ca 800m unna. Slitt
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, riJacs
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi ankom kl 17:15 og rommet var ikke klart. Vi hadde bestilt et superiour rom/kr 2100 pr natt. Resepsjonen visste ikke når det ble klart.. vi fikk et annet rom siden vi ikke ønsket å vente. Vasken var delvis tett, varmekablene virket ikke. Rom vaskes ikke før fjerde dag. Jeg mener, det er jo ikke bra til den prisen! Nå fikk vi avslag i pris og det skulle bare mangle - vasken ble ikke fikset i løpet av oppholdet og badegulvet var iskaldt. Aldri mer comfort hotel for oss..

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 308trinef
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Godt drevet hotell i sentrum. Fine rom og god frokost. Stille og rolig. Gangavstand til nesten alle de store turistattraksjonene. God service og oppfølging av de ansatte. Ekstra godt med varme croissanter til frokost

Takk, Tom Arild C
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Standard dobbeltrom, ikke noe spesielt bra. Lite tv-kanaler, og ikke mulighet for streametjenester (netflix/hbo/viaplay). Badet er alt for lite privat, enkel glassdør rett mot sengen. Detaljer som at TVen hang skjevt og lite/dårlig dårlig vanntrykk/dusjhode, ga inntrykk av gammelt og litt nedslitt... Men sengen var god, rolig og stille, og god beliggenhet. Treningsrommet var mørkt og lite utstyrt, ikke som på bildene. Frokosten var helt ok, god mat og nok å velge i. Men det var veldig fult den ene dagen, og betjeningen var ikke spesielt ivrig på å rydde av bordene, slik at folk fikk sitte. Men ellers var betjeningen helt ok. Ikke minibar på rommet, vanskelig å holde drikke/mat kaldt på rommet. Alt i alt, så velger vi ikke dette på nytt, hvis vi ikke må.

Takk, Marian0004
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Kusina og jeg bodde her i 4 netter. Super beliggenhet midt i Midtbyen. Gangavstand til alt i sentrum. Hyggelig betjening på hotellet. Fint resepsjonsområde. Har baggasjeoppbevaring.

Rom: stort, fint og lyst rom. Gode senger, 150 cm dobbeltseng. 2 puter og god dyne. Dusjen har litt for dårlig trykk, syns jeg. Stort bad med frostet glassdør fra rommet. Tv på rommet med flere kanaler og radiokanaler. Ikke vask på rommet (mulig pga Korona), men vi fikk nye håndklær i resepsjonen ved behov.

Frokost: vi har bodd rundt i Norge nå i 2 uker, også på andre Comfort hoteller. Dessverre ble jeg litt skuffet over frokosten her. Eget "hjørne " for oss med cøliaki. Antall gjester til frokosten var mange, så vi brukte munnbind, men dessverre var det mange som ikke gjorde det. Frokosten opplevdes noe kaotisk med folk overalt, mat som ble tom, tomt for glass/kopper ++, kø for å hente brød osv. Opplevde at de ansatte gjorde så godt de kunne med å fylle opp.

Alt i alt en hyggelig opplevelse og kommer gjerne tilbake hit!

Takk, Ailiskh