Expedia.comUSD 158
Comfort HotelsUSD 151
Orbitz.comUSD 158
Anmeldt 6. september 2021

Jobben har en avtale med dette hotellet. Jeg har hittil bodd her to ganger på ti dager, total tre netter. Hotellet ligger ikke så langt fra togstasjonen, rommene er fine og store, både enkelt og- dobbeltrom. Stille og rolig, savner minibar, det kan være litt varmt inne på rommene, men ellers svært lite å klage på.
Frokosten kunne ha vært et par hakk bedre.
Helt greit hotell hvis man skal være borte i 1-2 netter.

Dato for oppholdet: september 2021
1  Takk, Wander173297
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet men rommet var veldig lite og badet også. Døren inn til badet er en skyvedør som er rett ved sengen så hvis man vil på do og er flere som deler rom er det bare å glemme privatliv på do! Faktisk helt tragisk opplegg.
Frokosten var veldig bra men hvor er bacon??
Vi bodde her i 2 dager og renhold på rommet fikk vi ikke. Det er alt for dårlig. Rommet vi fikk var heller ikke rengjort skikkelig da doen var grisete og speilet hadde flere flekker. Rart i tanke på covid rengjøring.
Det er et ok hotell men hvis man vil ha luksus og det lille ekstra er ikke dette hotellet for deg.
Hyggelige ansatte

1  Takk, 942linnn
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Resepsjonisten var veldig ivrig på å legge ut en rekke unødige detaljer når vi sto der tydelig sliten og klar for å komme oss på rom. Også etter en lengre gåtur med bagasje da det var lite parkering i umiddelbar nærhet.
Rommet var varmt, inneholdt 2 vifter og et vindu som gikk inn mot foajeen, søvnen ble dårlig.
Døra-en skyvedør i glass, var kilt fast og umulig for barna å lukke selv. I tillegg ble det null privatliv! Frokosten var ok, men ikke noe å hyle hurra for. Nesten igjen av gjestene brukte munnbind, som anbefalt, og det ble heller ikke delt ut munnbind av personalet.
Heisen var slitt, felles areal var slitt, og totalinntrykket gjorde at vi aldri ønsket å returnere hit igjen.

Romtips: Ikke book rom som vender inn mot lobby/foajé. Lite parkeringsmulighet rett ved inngang. Nærmeste p-hus med henvisning er ca 800m unna. Slitt
Takk, riJacs
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi ankom kl 17:15 og rommet var ikke klart. Vi hadde bestilt et superiour rom/kr 2100 pr natt. Resepsjonen visste ikke når det ble klart.. vi fikk et annet rom siden vi ikke ønsket å vente. Vasken var delvis tett, varmekablene virket ikke. Rom vaskes ikke før fjerde dag. Jeg mener, det er jo ikke bra til den prisen! Nå fikk vi avslag i pris og det skulle bare mangle - vasken ble ikke fikset i løpet av oppholdet og badegulvet var iskaldt. Aldri mer comfort hotel for oss..

Takk, 308trinef
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Godt drevet hotell i sentrum. Fine rom og god frokost. Stille og rolig. Gangavstand til nesten alle de store turistattraksjonene. God service og oppfølging av de ansatte. Ekstra godt med varme croissanter til frokost

Takk, Tom Arild C