“Super «ølbule»!”
Anmeldelse av ØX Tap Room

ØX Tap Room
Vurdert som nr. 46 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Super service og god øl! Vi til en tastermeny med flere ulike øl. Ølhund som jeg er, så falt dette i smak. Kjempepluss at vi fikk ta hundene med inn (de på fire).

Takk, 600trulsp

Anmeldt 24. oktober 2020

Prøvde ØX dagen etter vi hadde vært på Trondheim mikrobryggeri. Var mye folk iløpet av kvelden, vi var fra 20.30 til 23. Kunne vært litt mindre folk ifth covid. Satt ved inngangen til et annet rom, så var en del trafikk rett bak oss. Syns avstand mellom bord også kunne vært bedre. Men, det som skulle testes her var ølet. Og det var veldig bra! Godt utvalg av øl. Kjøpte flere 0,25 øl så vi prøvde nesten alle. Fra lyst til mørkt. Flere gode øl, pale ale og saison anbefales,her er det øl før "alle". Irish coffeen var derimot ikke god.. Trivelig betjening og et koselig lokale. Prøvde ikke maten dessverre, det blir neste gang

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Susann86
S6345PNsaras, Booking and administration på ØX Tap Room, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2020

Takk for fin anmeldelse. :-)
Vi tar tilbakemeldinger angående hensyn til smittevern på aller største alvor. Vi bringer din tilbakemelding videre til daglig leder, slik at vi får sett på hva som må bli bedre.
Takk ellers for hyggelige ord.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 6. oktober 2020

Veldig god og dmaksrik mat. Planlegger nytt besøk slik at vi får smakt på ølet der som lages på stedet. Oppmerksom og hyggelig betjening. Vel verdt et besøk.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, gr0berg
Anmeldt 10. november 2019

Var innom en lørdag midt på dagen. Svingende livejazz og god stemning. Svært mange ølmerker å velge mellom, stort sett dyrt øl. Vinduer til kjeler og ølbrygging i prosess.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, siri13
Sara S, Booking og administrasjon på ØX Tap Room, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2019

Takk for anmeldelsen. Velkommen tilbake!

Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Hadde en lærerik og morsom runde med ølsmaking på Øx Tap Room. Kunnskapsrik og veldig engasjert kursholder i tillegg til masse god øl

Dato for besøk: september 2019
Takk, kentrogerd
Sara S, Booking og administrasjon på ØX Tap Room, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019

Takk for hyggelig anmeldelse! Velkommen tilbake. :-)

Reisende som så på ØX Tap Room, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i ØX Tap Room? Del dine erfaringer!