“Fin buffet”

Sabrura Sticks & Sushi Bakklandet
Vurdert som nr. 130 av 304 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Spiste lunchbuffet her. Er ikke selv veldig bevandret i sushi-verdenen. Derfor var en fint anrettet buffet med flere varianter helt perfekt. Anbefales alle p prøve, spesielt de som gjerne kan tenke seg å prøve å teste ut Sushi. Fornuftige priser og godt utvalg. Absolutt tommel opp.

1  Takk, JoHo68

Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Vi synes det er et kjekt tilbud med sushibuffet.

Men(!)...I forhold til Sabrura Solsiden (som er en veldig bra buffetrestaurant av samme kjede) er Sabrura Bakklandet skuffende dårlig- og står ikke i stil med omgivelsene.

Dårlig tilberedt sushi i buffeten, når det går tomt for noe så venter de leeeeenge med å legge på nytt. Vi rakk å forsyne oss tre ganger fra buffeten før vi fikk anledning til å forsyne oss med nigiri- noen ikke så flott tilberedte nigiri sådan...som åpenbart ikke var skjært og tilberedt av noen trent sushikokk. Smaksopplevelsen var ei heller slik den er på Sabrura Solsiden. Dette er ikke første gangen vi erfarer dette, men denne gangen var det spesielt tydelig. Dette stedet fikk i dag en sushielskende familie til å miste lysten på sushi på en lang stund.

Kelnerne gjorde nok sitt beste, men fremsto ekstremt stressede.

Vi var veldig skuffet over besøket i dag og kan dessverre ikke anbefale dette stedet. Vil ikke dra dit igjen før vi hører at stedet har forbedret seg betraktelig.

Takk, Siri Marte H
Anmeldt 1. juni 2018

Serviceinnstilt betjening og nydelig mat ga oss en flott opplevelse. Buffeten var innbydende og selv om det var mye folk i lokalet, greide de å etterfylle med mat. Omgivelsene på Bakklandet gjør opplevelsen gir et ekstra pluss til opplevelsen.

2  Takk, Leif-Kystenerklar
Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Besøkte stedet med kjæreste og svigerforeldre. Vi fikk raskt bordet vi hadde reservert, men kelneren spurte om drikkebestilling allerede to ganger før vi fikk satt oss og tatt av jakkene. Maten var ypperlig, men skulle ønske kelnerne var litt mindre stresset og tok bedre vare på oss som gjester.

Takk, IdaKristin88
Anmeldt 30. april 2018

Koselige lokaler med hyggelige ansatte. Bufféen er delikat og fristende, med så mye forskjellig at mulighetene for et spennende måltid absolutt er til stede. Det finnes også retter i bufféen som ikke er sushi, for eksempel kyllingspyd, vårruller og dim sum. Alt smaker friskt og godt.

Atmosfæren er behagelig avslappet, og det ligger til rette for at du kan nyte et langt måltid og ha en hyggelig kveld. Skulle likevel gjerne ønske at servitørene var litt mer oppmerksomme, da vi satt med tomme glass en stund.

Kommer definitivt tilbake.

Takk, MartineA582

Reisende som så på Sabrura Sticks & Sushi Bakklandet, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Sabrura Sticks & Sushi Bakklandet? Del dine erfaringer!