“God mat for prisen!”
Anmeldelse av Sushi Bar Torvet

Sushi Bar Torvet
Vurdert som nr. 142 av 298 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 28. oktober 2018

Ble tatt godt i mot, og fikk satt inn bestillingen raskt. Flink servitør, som sørget for at det aldri gikk tomt på buffeten.

Takk, FilipFoss

Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Jeg kan så absolutt anbefale Sushi bar. Vi kom inn like etter åpning en onsdag formiddag og fikk en positiv opplevelse fra første stund. Ble mottatt av en hyggelig servitør og lokalet var intimt, rent og koselig. Bufféen bestod av diverse sushi retter, friterte retter og wok suppe. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Jan R
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Stort utvalg av sushi med både rå- og stekte/ kokte retter.Vi spiste buffet som også inkluderer supper og andre retter. Min kompanjong sa at dette var den beste sushien hun hadde smakt.Lokalet er ikke så godt egnet i forhold til støy.Kunne med hell ha kuttet ut musikk da gjesters prat høres veldig godt. Fellestoalett er heller ikke optimalt. Kommer likevel igjen grunnet fortreffelig mat og service, ansatte som er oppmerksomme mot gjestene og hele tiden står parat.

Dato for besøk: august 2018
Takk, tvenche
Anmeldt 8. juni 2018 via mobile enheter

Fornøyd med både service og sushi. Gode smaker og kombinasjoner. Godt utvalg. Trivelig atmosfære. Kommer lett tilbake!

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, OddBV
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Fikk bord med en gang, men måtte vente lenge på å få bestille drikke. Vi valgte å spise fra buffeten. Mye god mat! Både sushi, frityr og varmretter. Samt gode sauser og annet tilbehør. Noen av de varme rettene var dessverre kalde og ble ikke byttet ut med nye. Men alt i alt et svært godt måltid.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, 403camillah

Reisende som så på Sushi Bar Torvet, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Sushi Bar Torvet? Del dine erfaringer!