“Veldig bra sted som mangler det lille ekstra”
Anmeldelse av AiSuma

AiSuma
Vurdert som nr. 10 av 298 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: God mat i lune omgivelser – det er AiSuma. Her får du middelhavsinspirerte retter med mye smak og ekstra fokus på steak og grill. Vi er ambisiøse på kjøkkenet, men aldri jålete. AiSuma ligger i et sjarmerende pakkhus ved Nidelva, hvor røff bryggestil møter modig interiør. Ta med gode venner, kom som du er og gled deg til maten står på bordet.
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Veldig bra kvalitet på kjøttet som var perfekt stekt. Veldig god pommes frittes men så sterkt krydret at det overdøvde smaken av kjøttet og sausen. Bearnaise-sausen var god men ikke likevel overveldende. Hyggelig service men egentlig ikke på et spesielt nivå det er verdt å tipse for. Pga disse trekkene blir det 4 i stedet for 5. Kommer helt sikkert tilbake hit!

Takk, kimlikestoeat
Sara S, Booking og administrasjon på AiSuma, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Takk for anmeldelsen. Velkommen tilbake!

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Ikke ofte jeg er på TripAdvisor og legger igjen kommentar, men dagens måltid på AiSuma var virkelig fantastisk, vil anbefale dette stedet på det varmeste!

Takk, mariusm404
Sara S, Booking og administrasjon på AiSuma, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Tusen takk for flott anmeldelse! Du er hjertelig velkommen igjen :-)

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempe kveld med ett vennepar for å feire. Service topp og ikke masende fra ankomst til vi dro. Maten var topp og tiden gikk fort. Fikk vindusplass mot nidelva som speilet måne og by i det stille vannet.
Vi kommer tilbake

Takk, Sondre72
Sara S, Booking og administrasjon på AiSuma, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Takk for flott anmeldelse! Du er hjertelig velkommen igjen :-)

Anmeldt 21. oktober 2018

Var her på julebord i fjor, og fikk servert treretters middag hvor jeg må trekke fram hovedretten som det beste jeg noen sinne har smakt. Kjøttet var helt perfekt stekt!

Dato for besøk: november 2017
Takk, lenaludvigsen
Sara S, Booking og administrasjon på AiSuma, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Tusen takk for veldig hyggelig anmeldelse! Håper vi ser deg igjen snart :-)

Anmeldt 7. oktober 2018

God mat, god stemning, veldig god service under hele middagen og veldig trivelig lokale. La også til rette for mat til barn.

Takk, RoarK67
Sara S, Booking og administrasjon på AiSuma, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Takk for hyggelig anmeldelse! Dere er hjertelig velkommen igjen :-)

Reisende som så på AiSuma, så også på

Har du vært i AiSuma? Del dine erfaringer!