“Du verden!”
Anmeldelse av AiSuma

AiSuma
Vurdert som nr. 10 av 298 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: God mat i lune omgivelser – det er AiSuma. Her får du middelhavsinspirerte retter med mye smak og ekstra fokus på steak og grill. Vi er ambisiøse på kjøkkenet, men aldri jålete. AiSuma ligger i et sjarmerende pakkhus ved Nidelva, hvor røff bryggestil møter modig interiør. Ta med gode venner, kom som du er og gled deg til maten står på bordet.
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Kort og godt ein flott totaloppleving. Service, mat, drikke, miljø, pris.....alt fungerer og samsvarer med våre ønsker og forventninger. Eneste negative må være at Aisuma ikke ligger Sarpsborg hvor vi kommer i fra

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, toot71
Sara S, Booking og administrasjon på AiSuma, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Takk for veldig fin anmeldelse :-) Du er hjertelig velkommen neste gang du er i Trondheim!

119123 av 559 anmeldelser

Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Indrefileten var magisk, møreste av det møreste og perfekt medium stekt. Stappmett og greide ikke dessert. Flinke og trivelige svenske servitører. God jul og godt nyttår til alle

1  Takk, Eirin H
Sara S, Booking og administrasjon på AiSuma, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Takk for hyggelig anmeldelse :-) Velkommen tilbake!

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Kjapp middag en lørdag ettermiddag. Vi hoppet over forretter og gikk rett på hovedrett. Bestille spare ribs, oksekjake og tørrmodnet entrecôte av okse, alle rettene hadde veldig god smak og var riktig stekt. Entrecôte anbefales på det sterkeste, den var veldig smakfull. Til dessert ble Crème brûlée og softis med tilbehør bestilt. Veldig gode desserter, men kanskje ikke noe ekstraordinært. Super middag. Vi kommer tilbake! (Forhåpentligvis en dag det er litt varmere både ute og inne:))

2  Takk, runep2018
Sara S, Booking og administrasjon på AiSuma, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Anmeldt 12. desember 2018

Vi ble hjertelig tatt imot og vist til bordet av en hyggelig servitør. Vi bestilte fisk, viltkjøtt og oksekjøtt og alle var fornøyde med maten. Desserten ble en smakfull avslutning på måltidet.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, LightPacker56390

Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Invitasjon kom og jeg var sikker på at dette var sushi, men den gang ei.....
Omtrent «stinn brakke» ved ankomst, så dette måtte tyde på noe bra...
Meny viser alt annet enn sushi.
Bra utvalg av fisk og kjøtt, denne gang ble det grillet breiflabb på blåskjellrisotto.
Perfekt fisk og risotto og sammen med en rød Hermitage ble det perfekt.
Sjokoladefondant (ikke varm nok) sammen med syltede kursebær og kirsebærsorbet ble det en herlig 2 retter.
Dette kan trygt anbefales og jeg spiser gjerne igjen, snart...

Takk, SveBra
Sara S, Booking og administrasjon på AiSuma, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Takk for flott anmeldelse! Velkommen tilbake :-)

Reisende som så på AiSuma, så også på

Har du vært i AiSuma? Del dine erfaringer!