“Anbefaler AiSuma”
Anmeldelse av AiSuma

AiSuma
Vurdert som nr. 12 av 284 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: God mat i lune omgivelser – det er AiSuma. Her får du middelhavsinspirerte retter med mye smak og ekstra fokus på steak og grill. Vi er ambisiøse på kjøkkenet, men aldri jålete. AiSuma ligger i et sjarmerende pakkhus ved Nidelva, hvor røff bryggestil møter modig interiør. Ta med gode venner, kom som du er og gled deg til maten står på bordet.
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig og imøtekommende betjening, nydelig mat og hyggelige omgivelser i brygge ved elvebredden. Anbefales.

Takk, frugaas
Explore47291752105, Annet på AiSuma, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2020

Takk for hyggelig anmeldelse. Ønsker deg velkommen igjen! Mvh Sol, administrasjon

Anmeldt 5. august 2020

Ligger sentralt til og fint sted for alle aldersgrupper.
God mat og vin, men litt for store middagsporsjoner.
Kommer gjerne igjen, og vil gjerne smake vintermenyen.
Rett ved siden av hotell Royal Garden.

1  Takk, Bente B

Anmeldt 3. august 2020

Vi hadde "avskjedsmiddag" for studenten vår på AiSuma. Storkoste oss i det intime miljøet med vindusplass ut mot Nidelva. Maten og vinanbefalingen var ypperlig. Veldig god service av en servitør som selv hadde vært student på NTNU. Vi kommer tilbake.

Takk, ilpadden

Anmeldt 31. juli 2020

Fin restaurant i hyggelige omgivelser. Rask og god service. Maten var rett og slett fantastisk. Både kamskjell, breiflabb og indrefilet ble bestilt. En av de beste matopplevelser ever og kommer gjerne tilbake.

Takk, Tormod61

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige anmeldelsen. Vi gleder oss til å ønske deg velkommen igjen!
Mvh Sol, administrasjon

Anmeldt 6. juli 2020

Vi spiste en meget god tre retters middag fulgt av en god og robust rød italiener. Upåklagelig service av blide og glade ansatte.

Takk, 949annegretew

Takk for at du tok deg tid til å skrive en så hyggelig anmeldelse. Gleder oss til å ønske deg velkommen igjen!
Mvh Sol, administrasjon

Reisende som så på AiSuma, så også på

Har du vært i AiSuma? Del dine erfaringer!