“Beste av det beste”
Anmeldelse av AiSuma

AiSuma
Vurdert som nr. 9 av 295 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: God mat i lune omgivelser – det er AiSuma. Her får du middelhavsinspirerte retter med mye smak og ekstra fokus på steak og grill. Vi er ambisiøse på kjøkkenet, men aldri jålete. AiSuma ligger i et sjarmerende pakkhus ved Nidelva, hvor røff bryggestil møter modig interiør. Ta med gode venner, kom som du er og gled deg til maten står på bordet.
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Bra pris,topp service og en himmelsk matopplevelse. Ekstremt god service,rask og fin betjening.. rett og slett 10 stjerner om mulig

Takk, TonyHoltet

Anmeldt 23. juli 2021

Fra vi bestilte til maten kom tok det 45-50 min. Det er litt for lenge, spesielt når man har med to barn. Ellers var maten veldig god og betjeningen var hyggelig. Ikke noe problem å få halv porsjon til barna. Kommer gjerne tilbake.

Takk, Idaglib
Anmeldt 14. juli 2021

God mat og hyggelig betjening. Passer perfekt for barnefamilier. Rett og slett en veldig bra opplevelse .

Takk, 918annikena
Anmeldt 10. juli 2021

Spiste forrett, hovedrett og dessert. Maten smakte nydelig, og stedet hadde herlig atmosfære. Veldig fornøyd :)
Likte godt konseptet av å kunne velge kjøtt, potet og saus. Hit skal jeg igjen!!

2  Takk, Siribsolend
Anmeldt 10. juli 2021

Vi spiste indrefile av okse med masse godt tilbehør, maten var fantastisk og vennlig personale!!! :)

1  Takk, JohannesGade

Reisende som så på AiSuma, så også på

Har du vært i AiSuma? Del dine erfaringer!