“Tipp topp”
Anmeldelse av AiSuma

AiSuma
Vurdert som nr. 9 av 296 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: God mat i lune omgivelser – det er AiSuma. Her får du middelhavsinspirerte retter med mye smak og ekstra fokus på steak og grill. Vi er ambisiøse på kjøkkenet, men aldri jålete. AiSuma ligger i et sjarmerende pakkhus ved Nidelva, hvor røff bryggestil møter modig interiør. Ta med gode venner, kom som du er og gled deg til maten står på bordet.
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Dette var en fantastisk opplevelse, nydelig mat som var helt perfekt og service på topp nivå. Hyggelig atmosfære og trivelig lokaler

Takk, heidifigge

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi bestillte 3 forskjellige kjøttretter med forskjellig tilbehør, sauser og poteter på deling. Kokken delte opp kjøttet og serverte alt på et stort fat etter forespørsel fra oss. Fikk en svært god Barolo til maten, som var riktig priset. Veldig god mat og bra service gjennom hele besøket. Anbefales.

Takk, 203kristianp
Anmeldt 29. juli 2021

Fantastisk service og mat
Veldig hyggelige servitører og vi følte oss velkommen med engang . Anna ordnet vifte til oss , for det var ekstremt varmt vær ute .

Takk, mekholdt
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Kusina og jeg fant dette stedet på Tripadvisor og booket bord. Idag var vi her. Altså, maten var helt fantastisk!! Rause porsjoner med mye mat, maten smakte helt fortreffelig og god service fra de ansatte! Jeg har cøliaki og det var ikke noe problem!!
Vi spiste hjort indrefilet - mør som bare det! Som tilbehør hadde vi bakt potet med hvitløksdressing, NAM! Kusina hadde peppersaus og sa den var veldig god. Jeg hadde bearnaisesaus og den var kjempegod. Vi hadde ulikt tilbehør; store porsjoner!! Orket ikke alt. Brokkoli, gratinert blomkål og stekt sopp.
Gode drinker, de lagde også drink som ikke stod på menyen.
Av dessert hadde vi softis med churros. Minus churros til meg pga. cøliakien. Jeg er vant til å betale for meg med cøliaki, men at de tok full pris for softis.. Vel
To minuser, men ikke store nok til å trekke ned totalinntrykket: servitøren vår glemte å gi oss brød og stolene vi satt på var ganske stive og harde

Takk, Ailiskh
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og veldig rause porsjoner med mørt kjøtt. Hadde upåklagelig service av servitøren Anna. Kan absolutt anbefales!

Takk, tonefa

Reisende som så på AiSuma, så også på

Har du vært i AiSuma? Del dine erfaringer!