“Bra sted med god mat.”
Anmeldelse av AiSuma

AiSuma
Vurdert som nr. 9 av 295 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: God mat i lune omgivelser – det er AiSuma. Her får du middelhavsinspirerte retter med mye smak og ekstra fokus på steak og grill. Vi er ambisiøse på kjøkkenet, men aldri jålete. AiSuma ligger i et sjarmerende pakkhus ved Nidelva, hvor røff bryggestil møter modig interiør. Ta med gode venner, kom som du er og gled deg til maten står på bordet.
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Var der for en rask middag, og var meget fornøyd. Greie lokaler og hyggelig betjening. Maten kom raskt og var både delikat og velsmakende.

Takk, RosslandR

Anmeldt 17. august 2021

En komplett opplevelse! Uformelle lokaler, utrolig hyggelig og serviceinnstilt personale som fikk oss til å føle oss velkommen og ikke minst fantastisk mat! Tusen takk for oss, vi kommer igjen

Takk, Ida_Trondheim
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Dette var en fantastisk opplevelse, nydelig mat som var helt perfekt og service på topp nivå. Hyggelig atmosfære og trivelig lokaler

Takk, heidifigge
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi bestillte 3 forskjellige kjøttretter med forskjellig tilbehør, sauser og poteter på deling. Kokken delte opp kjøttet og serverte alt på et stort fat etter forespørsel fra oss. Fikk en svært god Barolo til maten, som var riktig priset. Veldig god mat og bra service gjennom hele besøket. Anbefales.

Takk, 203kristianp
Anmeldt 29. juli 2021

Fantastisk service og mat
Veldig hyggelige servitører og vi følte oss velkommen med engang . Anna ordnet vifte til oss , for det var ekstremt varmt vær ute .

Takk, mekholdt

Reisende som så på AiSuma, så også på

Har du vært i AiSuma? Del dine erfaringer!