“Kjempegod mat og veldig god service ”
Anmeldelse av AiSuma

AiSuma
Vurdert som nr. 9 av 295 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: God mat i lune omgivelser – det er AiSuma. Her får du middelhavsinspirerte retter med mye smak og ekstra fokus på steak og grill. Vi er ambisiøse på kjøkkenet, men aldri jålete. AiSuma ligger i et sjarmerende pakkhus ved Nidelva, hvor røff bryggestil møter modig interiør. Ta med gode venner, kom som du er og gled deg til maten står på bordet.
Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Når vi kom til Aisuma ble vi møtt av en hyggelig kelner. På vei fram til bordet vårt passerte vi flere ansatte,og absolutt alle hilste og ønsket velkommen. Utrolig god mat og vin. Perfekt stekt biff og gode porsjoner. Kommer gjerne tilbake.

1  Takk, 343meretel

Anmeldt 19. august 2021

Fantastisk matopplevelse, med god service og en hyggelig atmosfære! Mye for pengene! Anbefales på det sterkeste, og helt klart ny favoritt i Trondheim by!

Takk, 350martinej
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Var der for en rask middag, og var meget fornøyd. Greie lokaler og hyggelig betjening. Maten kom raskt og var både delikat og velsmakende.

Takk, RosslandR
Anmeldt 17. august 2021

En komplett opplevelse! Uformelle lokaler, utrolig hyggelig og serviceinnstilt personale som fikk oss til å føle oss velkommen og ikke minst fantastisk mat! Tusen takk for oss, vi kommer igjen

Takk, Ida_Trondheim
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Dette var en fantastisk opplevelse, nydelig mat som var helt perfekt og service på topp nivå. Hyggelig atmosfære og trivelig lokaler

Takk, heidifigge

Reisende som så på AiSuma, så også på

Har du vært i AiSuma? Del dine erfaringer!