“Kundebesøk 2021”
Anmeldelse av AiSuma

AiSuma
Vurdert som nr. 10 av 297 Restauranter i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: God mat i lune omgivelser – det er AiSuma. Her får du middelhavsinspirerte retter med mye smak og ekstra fokus på steak og grill. Vi er ambisiøse på kjøkkenet, men aldri jålete. AiSuma ligger i et sjarmerende pakkhus ved Nidelva, hvor røff bryggestil møter modig interiør. Ta med gode venner, kom som du er og gled deg til maten står på bordet.
Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Her er det utvilsomt kun en karakterfult hus og fantastisk mat.

Vi var fire til bords og hadde flere retter og alle var svært fornøyd.

Hjorten var fantastisk og nøye tilberedt. Breiflabb utrolig velsmakende , samt perfekt biff helt fantastisk.

Betjeningen med glimt i øye og høyt kunnskapsnivå på mat som drikke.

Kommer gjerne tilbake - helt utrolig opplevelse igjen.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, janfrodeh2016

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Når vi kom til Aisuma ble vi møtt av en hyggelig kelner. På vei fram til bordet vårt passerte vi flere ansatte,og absolutt alle hilste og ønsket velkommen. Utrolig god mat og vin. Perfekt stekt biff og gode porsjoner. Kommer gjerne tilbake.

1  Takk, 343meretel
Anmeldt 19. august 2021

Fantastisk matopplevelse, med god service og en hyggelig atmosfære! Mye for pengene! Anbefales på det sterkeste, og helt klart ny favoritt i Trondheim by!

Takk, 350martinej
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Var der for en rask middag, og var meget fornøyd. Greie lokaler og hyggelig betjening. Maten kom raskt og var både delikat og velsmakende.

Takk, RosslandR
Anmeldt 17. august 2021

En komplett opplevelse! Uformelle lokaler, utrolig hyggelig og serviceinnstilt personale som fikk oss til å føle oss velkommen og ikke minst fantastisk mat! Tusen takk for oss, vi kommer igjen

Takk, Ida_Trondheim

Reisende som så på AiSuma, så også på

Har du vært i AiSuma? Del dine erfaringer!