“Meget god mat.”

Krambua
Vurdert som nr. 78 av 295 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 15. august 2021

Meget god mat. Passe porsjoner. Rask servering. Hyggelig betjening. Smittevern godt ivaretatt ved antibac på hvert bord. Anbefales for så vel lunsj som middag.

Takk, Ole_J2101

Anmeldt 25. april 2021 via mobile enheter

Krambua er blitt et av våre stamsteder sentralt beliggende med Olavshallen som nærmeste nabo. Et uformelt sted med hyggelig betjening og med en kokekyndig krovert i spissen, er dette stedet for både god mat og godt drikke.
De har også flere typer øl fra Svalbard Bryggeri - verdens nordligste bryggeri - hvor 16% av vanninnholdet er smeltet brevann fra en mer enn 2000 år gammel isbre. Fantastisk godt øl!
Jeg valgte Jack Daniels ribs. Supermøre spareribs servert med fries, maiskolbe, maiskrem, barbequesaus og ranchsaus.
I glasset: Spitsbergen Stout, en mørk overgjæret øl på 7% med smaker av kaffe, sjokolade og lakris.
Desserten ble også skjenket i glass: Spitsbergen Gruve 3 - en Imperial Stout på 11% som er lagret på Bourbon eikefat inne i Gruve 3 i Longyearbyen på Svalbard. Virkelig en høydare. Bare så synd at dette ølet er en limited edition som er brygget og tappet på kun 13 000 nummererte bokser.
Krambua er også stedet hvor Krok's Jazzcafé holder til med mange flotte artister på scenen. Etter et alt for langt opphold på grunn av pandemien, fikk vi sikret oss bord når det igjen var mulig å avholde konsert. Med Siri's Svale Band med Siri Gellein og hennes fantastiske musikere på scenen.
Krambua arrangerer også egne musikkvelder med både blues og opera.
Mens andre dukker under og må stenge dørene, opplever populære Krambua det motsatte og må utvide restauranten.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, frodet192
Anmeldt 28. februar 2021

Denne plasen er med på "endelig mandag, middag til 150,-". Dette kan anbefales og spesielt hvis de har spareribs. Store porsjoner og ribsen er ekspsjonelt mør. Plassen har avtale med Pepsi som er gedigen nedtur for meg men hvis en snakker med betjeninga så fikser de Cola. Det er opptur.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, Matvant
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Kanon kveld hyggelig ansatte spiste Spear ribs mørt med mais. 3 sauser og fries. Reke cocktail og Natchos alt var supert. Jazz og Blues live hva mer kan vi ønske oss

Dato for besøk: september 2020
Takk, oleeyvinds
Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

God sted for avslapning og god øl. Betjeningen tar deg i mot med åpne armer og et varmt smil. Hit drar vi gjerne tilbake

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, ovebru63

Reisende som så på Krambua, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Krambua? Del dine erfaringer!