“God mat, billig pils og hyggelig klientel.”
Anmeldelse av Mesob Restaurant

Mesob Restaurant
Vurdert som nr. 90 av 283 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 18. september 2020 via mobile enheter

God mat og hyggelig klientel. Vi spiste oss gode og mette, var litt sterkt som vi ønsket. Er også billig pils.

Dato for besøk: september 2020
Takk, 340jakobh

Anmeldt 27. juni 2020

Har lenge lurt på hvordan etiopisk/eritreisk mat er. Nå fikk jeg endelig oppleve det. Og mener maten var veldig autentisk. Virket ikke som maten var tilpasset for å tilfredstille de få som ikke er åpen for annerledes mat. Håper det forblir slik. Kan ganske trygt anbefale restauranten videre til alle som vil prøve noe nytt. Er jo tross alt den eneste i byen som tilbyr Etiopisk/eritreisk mat.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, KevinKV
Anmeldt 5. juni 2020

Personalet på Mesob var imøtekommende og hyggelige. Maten var deilig, god og velsmakende, de lager sin egen injera (flat surdeigsbrød), noe de færreste Etiop-Eritreiske restaurantene gjør i Norge.
Var ganske sulten og er vant til å spise mye når jeg spiser Etiopisk. Måltidet ble jeg mett av, kunne kanskje vært litt mer mengde, men det var nok til holde meg mett i mange timer.
Stedet har koselig atmosfære med kunst og musikk, det gir et fint avbrekk fra ellers stressende Oslo.
Anbefales.

- Hywaka

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Hywaka
Anmeldt 5. januar 2020

Mesob restaurant har veldig bra service også på grunn av mat opplevelsen så jeg anbefaler mesob restaurant. Gå og skjekk det ut selv

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Onlycreep
Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

Herlig avbrekk fra den kjente hverdagen der ute. Her er alle hyggelige, inkludert prisene for god og tradisjonell mat. Jebenakaffe anbefales! Kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 790siljem

Reisende som så på Mesob Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Mesob Restaurant? Del dine erfaringer!