“Ikke helt fornøyd”
Anmeldelse av Kompis Lade

Kompis Lade
Vurdert som nr. 21 av 31 Smått og godt i Trondheim
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

God pizza men skittent uterestaurant. Sneiper og snus på gulvet. Møkkete puter på stolene. Wc full søppelbøtte. Trivelig personale men fikk ikke med seg bestillingen helt.

Takk, Elisabeth B

Anmeldt 1. juni 2021 via mobile enheter

Svært god Burger til en usedvanlig hyggelig pris. Red Devil kan absolutt anbefales som lunsj om du et på Lade-sida av Trondheim.

Takk, 765gunnarf
Anmeldt 6. april 2021 via mobile enheter

Bestilte piffen burger og trøffel fries. Brødet til burger og fries var litt soggy. Forventet også kjøttet litt mer saftig. Burgeren hadde likevel god smak med en imponerende dressing.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, 717mikaela
Anmeldt 20. januar 2021

Tror dette må være en av de beste burgerne jeg har snakt noensinne. Imøtekommende service, rolig atmosfære og røffe omgivelser. Helt perfekt for oss.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, Tomme83
Anmeldt 23. desember 2020 via mobile enheter

Skulle ha en rask matbit under julehandelen. Lang tid før maten kom. Betjening kom til bordet to ganger og spurte om vi hadde bestilt. ( bestilte i disk med en gang vi ankom). Observerte en av de kvinnelige ansatte som stod og filte negler bak disken. Når maten endelig kom var kyllingburger kald, chipsen slapp. Det eneste positive var min burger som var ok.
Her må det kraftig skjerpings til !!

Dato for besøk: desember 2020
Takk, bkbre

Reisende som så på Kompis Lade, så også på

Har du vært i Kompis Lade? Del dine erfaringer!