“God grillsmak! Anbefales”
Anmeldelse av Kompis Lade

Kompis Lade
Vurdert som nr. 21 av 31 Smått og godt i Trondheim
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Bestilte Kompis, Smokey, Piffen, og Kamikaze burger.

Bestilte take-away hjemmefra, maten var ferdig 5 min etter estimert tid, ca. 30 min etter bestilling. Dermed ikke spesielt lang ventetid, selv på en lørdag kveld.

Burgerne var godt pakket inn, og delvis varme når vi kom hjem. God grillsmak på alle, fornøyd! Kommer definitivt til å bestille igjen.

Synes bare at prisene var i det høyeste laget, men burgerne er verdt pengene.

Takk, Egvtheexplorer

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

God pizza men skittent uterestaurant. Sneiper og snus på gulvet. Møkkete puter på stolene. Wc full søppelbøtte. Trivelig personale men fikk ikke med seg bestillingen helt.

Takk, Elisabeth B
Anmeldt 1. juni 2021 via mobile enheter

Svært god Burger til en usedvanlig hyggelig pris. Red Devil kan absolutt anbefales som lunsj om du et på Lade-sida av Trondheim.

Takk, 765gunnarf
Anmeldt 6. april 2021 via mobile enheter

Bestilte piffen burger og trøffel fries. Brødet til burger og fries var litt soggy. Forventet også kjøttet litt mer saftig. Burgeren hadde likevel god smak med en imponerende dressing.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, 717mikaela
Anmeldt 20. januar 2021

Tror dette må være en av de beste burgerne jeg har snakt noensinne. Imøtekommende service, rolig atmosfære og røffe omgivelser. Helt perfekt for oss.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, Tomme83

Reisende som så på Kompis Lade, så også på

Har du vært i Kompis Lade? Del dine erfaringer!