“Super service og personal”
Anmeldelse av SELLANRAA Bok & Bar

SELLANRAA Bok & Bar
Vurdert som nr. 56 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Kjempe god service og personalet tilpasset alt for oss og tok hensyn til sønnen vår på syv år. Tusen takk for besøket. Familie på tre.

Takk, Rune1970

Anmeldt 20. desember 2020

og det står ikke på betjeningen, men litt stive priser. Problemet var svært lite utvalg. Ok mat, men nesten ikke noe å velge på.

Takk, mavin1989
Anmeldt 23. november 2020 via mobile enheter

Uten tvil en av landets beste og hyggeligste steder for et lite og uformelt måltid eller kaffekopp. Kjøkkenet er særpreget, kreativt, lekent og usedvanlig høy kvalitet. Råvarene lokale, prisene lave og betjeningen strålende vennlige. Verd en trondhelmstur

Takk, 762gislej
Anmeldt 19. november 2020 via mobile enheter

Frokosten var skikkelig skuff! Leste on den på Instagram, og tenkte at det må jeg prøve. Sikkert ok hvis du er glad i yoghurt, for det var nesten bare frø på buffeten. Men dersom du vil ha brød, er det nesten ikke pålegg.

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, susannek621
Anmeldt 26. oktober 2020

Den desidert beste kafeen i Trondheim! Fantastisk frukost med lite, men utruleg smakfullt og velkomponert utval, og ein lunsjmeny som stadig byttast ut til å passe dei beste råvarene sesongen har å by på. Dessutan òg utruleg gode kaker og bakst. God atmosfære, flotte tilsette og personleg touch ver servicen!

Takk, idabrennhaugen

Reisende som så på SELLANRAA Bok & Bar, så også på

Har du vært i SELLANRAA Bok & Bar? Del dine erfaringer!