Behagelig sted

På gateplan i tidligere Hotell Gildevangen ligger denne Whisky- og aquavitbaren. De har... les mer

Anmeldt 12. september 2020
Hellebor
Bergen, Norge
Sentralt og hyggelig.

Hyggelig og sentral pub med gode drinker og bra utvalg i øl i tillegg til Whisky og Aquavit... les mer

Anmeldt 20. juli 2020
monicabJ4403BK

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Trondheim
Alternativ Trondheim
53 anmeldelser
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Tok en stopp innom etter julebordet og var imponert over utvalget med både øl på kran, akevitt og whiskey. Ellers var det hyggelig atmosfære og et fint sted å prate med venner

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, Tony H
Anmeldt 5. mai 2018

Ligger sentralt plassert I sentrum. I baren finner du ca 7 hyller med ulike sorter av flere typer brennevin. Kelneren hjelper deg om du er usikker. Hyggelig plass hvor en kan ta det med ro og slappe av. Men prisene er noe høye.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Reidar B
Anmeldt 18. februar 2018 via mobile enheter

Her er det god stemning, levende musikk og det aller meste av whiskey og akevitt som er verdt å smake på

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, B G
Anmeldt 2. oktober 2017

Sentral bar med veldig bra utval av whisky og akevitt. Dyktige og hyggelege barkeeperar. Kunne ønska litt større ølutval.

Dato for opplevelse: september 2017
1  Takk, 697Inge
Anmeldt 7. juni 2017 via mobile enheter

Fantastisk utvalg av whisky og akevitt.
Vi fikk gode anbefalinger som traff godt med det vi hadde sagt vi likte.
Fint sted og god fagkunnskap

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, janegil51