Behagelig sted

På gateplan i tidligere Hotell Gildevangen ligger denne Whisky- og aquavitbaren. De har... les mer

Anmeldt 12. september 2020
Hellebor
Bergen, Norge
Fin bar

Anmeldt 26. januar 2020
klllk
Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Trondheim
Alternativ Trondheim
53 anmeldelser
Anmeldt 29. februar 2020 via mobile enheter

Koselig bar med hyggelig betjening! Her har du god stemning og ikke så mye party-byliv. Mer rolig der man kan nyte en god whisky eller øl. Her vært her flere ganger og alltid vært fornøyd. Min faste bar i Trondheim og anbefaler alle å komme innom! De har ett godt utvalg av drikke så man finner garantert noe man liker.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, kbrynlund
Anmeldt 26. januar 2020 via mobile enheter

Pitstopp før vi skulle videre. Fint lokale, bra og stor bar. Mye bra øl på tap, og tilbyr også akevitt smaking. Eneste minus var at alle toalettene er nede i kjelleren. Ellers bra

Dato for opplevelse: januar 2020
2  Takk, klllk
Anmeldt 11. januar 2020 via mobile enheter

Synes ikke det med DJ ga meg opplevelsen med å være på en bar/pub. Synes det var mye koseligere før de restaurerte lokalet. Ikke rett musikk på rett sted. Mindre personlig nå enn før. Dessverre.

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, Marie1975679
Anmeldt 24. oktober 2019 via mobile enheter

Hadde et par øl her i går i forbindelse med et opphold i byen, bodde på Thon Hotel Nidaros, som ligger i samme bygget. Dette var derfor et naturlig stopp før vi skulle spise middag.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, karenmarieh
Anmeldt 7. april 2019 via mobile enheter

Bar med et innholdsrikt sortiment, mye å smake på her. Trivelig lokale med hyggelig og hjelpsom betjening.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, John_Moen