“Høy pris, men god mat”

Døgnvill Burger Trondheim
Vurdert som nr. 43 av 298 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 21. januar 2019

Var her i desember og spiste burger med tilbehør, samens med noen venner. Synes det var god service på denne plassen, maten smakte meget godt. God stemning i fine lokaler. Litt i dyreste laget for en familie som tenker økonomi. Anbefaler denne plassen, hvis du vil bruke litt penger og virkelig kose deg.

Takk, Bjørn L
KristineA506, Kundeansvarlig på Døgnvill Burger Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2019

Tusen takk for besøket og for hyggelige ord i etterkant, Bjørn! Setter stor pris på det, og veldig hyggelig å høre at dere hadde det kjekt hos oss :-) Velkommen så mye tilbake!

Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Veldig god burger, men laaang ventetid på burgeren. Prismessig så er nok ikke dette et sted jeg tar med hele familien på en burger igjen.

Takk, Guri G
KristineA506, Kundeansvarlig på Døgnvill Burger Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Hei Guri!

Tusen takk for besøket og for at du tar deg tid til å gi oss en verdifull tilbakemelding i etterkant. Det betyr veldig mye for oss! Veldig leit å høre at ventetiden ble for lang.. Har du anledning til å sende en mail til kristine.angvik@dognvillburger.no med noen ytterligere detaljer om besøket ditt? (dato og cirka tidspunkt). Det hadde vært til stor hjelp for oss, for dette vil vi selvsagt forbedre oss på. Håper ellers at maten smakte og at dere trivdes. Ønsker deg en kjempefin dag videre og håper at jeg hører fra deg.

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Anbefales på det sterkes hvis du liker skikkelig go burger. Mange typer øl har de å. Prøve pomes med chilli.

Takk, TommyTravelBoy72
KristineA506, Kundeansvarlig på Døgnvill Burger Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Hjertelig takk for både besøk og fin tilbakemelding, Tommy! Vi setter veldig stor pris på det :-) Velkommen tilbake!

Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Trivelig samling med Kakkelhønan. Kjempegod burger, salat og kylling. Alle fornøyde. Super service som passet på oss

Takk, 739trinel
KristineA506, Kundeansvarlig på Døgnvill Burger Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Så trivelig å høre at Kakkelhønene hadde det hyggelig hos oss! Takk for besøket og hjertelig velkommen tilbake til hele gjengen :-)

Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Endte opp med å spise Saucy Joe med sweet potato fries Ved siden av. Det var rett og slett nydelig:)

Takk, ingeridt

Godt valg av burger - glad for at det smakte! Tusen takk for både besøk og fine ord i etterkant, vi setter stor pris på det :-) Velkommen tilbake!

Reisende som så på Døgnvill Burger Trondheim, så også på

Har du vært i Døgnvill Burger Trondheim? Del dine erfaringer!