“Tradisjonell”

Døgnvill Burger Trondheim
Vurdert som nr. 37 av 284 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Beliggende på torvet i midtbyen. Hyggelig lokale og god service. Spiste en helt tradisjonell burger her. Ikke særlig spennende, men utvalget er bredt. Greit utvalg i desserter, men valget falt på milkshake for voksne. God smak. Lønner seg å bestille bord her.

1  Takk, 636TomL
Tarje H, General Manager på Døgnvill Burger Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2021

Takk for besøk og tilbakemelding!

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Det var litt lang ventetid på burgeren, og det skjønner jeg fordi det var en del folk. Når burgeren kom var den nesten svidd! Og burgerne skulle egentlig stekes middels, med mindre annet ble bestilt, og det ble det ikke. Derfor ble denne opplevelsen litt antiklimaks ettersom jeg har hørt mye bra

2  Takk, cathrs96

Tusen takk for besøk og tilbakemelding og beklager alt for sent svar! Slik du beskriver skal det virkelig ikke være og vi legger oss helt flate! Tusen takk for at du tok deg tid til å si fra.

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Burgeren var god men litt kald. Rett før kjøkken stengte for dagen og servitøren virket trett etter en sikkert lang dag

Takk, s_lven2016

Hei, takk for at du besøkte oss og tok deg tid til å skrive en tilbakemelding!
Vi er lei oss for at vi ikke leverte topp når dere var hos oss - slik skal det helt klart ikke være! Vi prøver hele tiden å bli bedre og feedback er utrolig viktig for oss - tusen takk!

Anmeldt 29. februar 2020 via mobile enheter

De har super mat her, og brownies til dessert er ett must! Veldig hyggelig betjening. Anbefaler å bestille bord om man skal spise middag her på kvelden, blir fort fullt. Det er koslig stemning og hyggelige lokaler som ligger sentralt på Trondheim torg. De kan virkelig burger!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, kbrynlund
KristineA506, Marketing på Døgnvill Burger Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2020

Tusen takk for besøket og for så utrolig hyggelig tilbakemelding, Kristel! Så kjekt å høre at besøket sto til forventningene :) Velkommen tilbake!

Hilsen Kristine i Døgnvill

Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Supergode burgere med masse valg og frivillig tilbehør som man velger og betaler ekstra for. Kjempehyggelige servitører.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Elion
KristineA506, Marketing på Døgnvill Burger Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2020

Hjertelig takk for besøket og for trivelig tilbakemelding i etterkant, Elin! Så kjekt å høre at både burgerne og servicen sto til forventningene. Velkommen tilbake!

Beste hilsen fra Kristine i Døgnvill

Reisende som så på Døgnvill Burger Trondheim, så også på

Har du vært i Døgnvill Burger Trondheim? Del dine erfaringer!