“Ok mat. Klønet bestilling. ”

Døgnvill Burger Trondheim
Vurdert som nr. 37 av 284 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet og grei betjening. Bestilling og meny på app er ikke noe god løsning da helheten i menyen forsvinner. Bra mat.

Takk, RosslandR
Tarje H, General Manager på Døgnvill Burger Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2021

Hei og takk for besøk og tilbakemelding! Enig med deg angående utfordringene med app-bestilling. Vi tar med oss tilbakemeldingen videre!

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Tre forskjellige vegetarburgere som kan gjøres vegansk, og vegansk milkshake!
I tillegg kan man bytte ut kjøtt med beyondburger på hele menyen. Trivelig plass med trivelig betjening og god mat!

1  Takk, lottelusa

Så hyggelig å høre - tusen takk!

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

God mat, drikke og kundeservice. Spennende meny, og godt det vi fikk.
Kort ventetid rundt lunsjtider.

Takk, 54elisabeths

Tusen takk for hyggelig besøk og veldig hyggelig tilbakemelding!
Mvh Tarje

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Beliggende på torvet i midtbyen. Hyggelig lokale og god service. Spiste en helt tradisjonell burger her. Ikke særlig spennende, men utvalget er bredt. Greit utvalg i desserter, men valget falt på milkshake for voksne. God smak. Lønner seg å bestille bord her.

1  Takk, 636TomL

Takk for besøk og tilbakemelding!

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Det var litt lang ventetid på burgeren, og det skjønner jeg fordi det var en del folk. Når burgeren kom var den nesten svidd! Og burgerne skulle egentlig stekes middels, med mindre annet ble bestilt, og det ble det ikke. Derfor ble denne opplevelsen litt antiklimaks ettersom jeg har hørt mye bra

2  Takk, cathrs96

Tusen takk for besøk og tilbakemelding og beklager alt for sent svar! Slik du beskriver skal det virkelig ikke være og vi legger oss helt flate! Tusen takk for at du tok deg tid til å si fra.

Reisende som så på Døgnvill Burger Trondheim, så også på

Har du vært i Døgnvill Burger Trondheim? Del dine erfaringer!