“Enestående!”

Døgnvill Burger Trondheim
Vurdert som nr. 35 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 24. juli 2021

Nydelig mat og fantastisk service! Jeg ønsker også å løfte frem det faktumet at de har mange gode øl å velge mellom!

Takk, 691annegrethej
Tarje H, Owner på Døgnvill Burger Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Tusen takk for hyggelig besøk og fantastisk tilbakemelding! Håper vi ser deg igjen snart!

Med vennlig hilsen
Tarje
Døgnvill

Anmeldt 27. februar 2021 via mobile enheter

Treigt, lite service, men god mat. Det tok lang tid å få drikke, bestikk og maten, når maten kom måtte vi vente på bestikket og maten ble kald innen vi fikk spist... vanskelig å komme i kontakt med servitøren.. god mat, men dårlig service

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, the_stian
Kristine A, Markedsføring på Døgnvill Burger Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mars 2021

Tusen takk for både besøk og verdifull tilbakemelding, Stian! Setter stor pris på det. Glad for at maten smakte, men veldig lei for å høre at servicen ikke sto til forventningene. Det finnes det naturligvis ingen god unnskyldning for og her er det bare å beklage på det sterkeste. Om du har mulighet til å sende en mail til kristine.angvik@dognvillburger.no med dato og cirka tidspunkt for besøket, setter vi stor pris på det; vi lover å undersøke nærmere hva som har gått galt.

Mvh Kristine i Døgnvill

Anmeldt 20. desember 2020

Intet mer eller mindre. Travel betjening, lite kontakt å få. Burgerne er helt greie. litt pregløs egentlig, men kan komme tilbake.

Dato for besøk: september 2020
Takk, mavin1989
Tarje H, General Manager på Døgnvill Burger Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2021

Hei, takk for besøk og tilbakemelding. Beklager at ikke leverte godt nok når dere besøkte oss. Vi jobber hele tiden for å bli bedre og setter stor pris på tilbakemeldinger.
Mvh Tarje/Døgnvill

Anmeldt 7. november 2020 via mobile enheter

Deilig hamburger med godt utvalg av både burgere, tilbehør, og drikke. Verdt å prøve og eksperimentere med tilbehøret. Gode forhold også under corona.

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, christianlomsdalen
KristineA506, Markedsføring på Døgnvill Burger Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2020

Tusen takk for både besøk og hyggelig tilbakemelding, Christian! Og hjertelig velkommen tilbake :) Hilsen Kristine i Døgnvill

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Flinke kelnere ! God mat, store porsjoner og variert meny. Ligger sentralt plassert i bykjernen av Trondheim.

2  Takk, RoesslandL

Takk skal du ha!
Mvh Tarje/Døgnvill

Reisende som så på Døgnvill Burger Trondheim, så også på

Har du vært i Døgnvill Burger Trondheim? Del dine erfaringer!