“Elendig service”

Døgnvill Burger Trondheim
Vurdert som nr. 34 av 296 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Elendig service, ventet 45 min på maten og restaurant var ikke full, sløv personal. Maten var god med maten var kald når vi først fikk den. Fikk ny servitør etter en stund som virket søt men desverre klarte de ikke å følge opp bra.

Takk, heidifigge
Tarje H, General Manager på Døgnvill Burger Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei,

Først og fremst må vi bare beklage at vi ikke leverte skikkelig når du var hos oss! Slik skal det ikke være og vi er lei oss for at dere fikk en slik opplevelse. Har du mulighet til å sende meg en mail på tarje@dognvillburger.no med dato og klokkeslett dere var hos oss så skal vi prøve å finne ut hva som har gikk galt og sørge for at det ikke skjer igjen!

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk tildelt et bord ute, og betjeningen la vekt på godt renhold. Etter hvert hentet vi selv menyer ved inngangen. Dessverre fikk vi aldri bestilt verken mat eller drikke. Betjeningen lovet å komme til bordet, men her gikk det tregt, selv om det ikke så ut til å være spesielt travelt på restauranten. Til slutt mistet vi tålmodigheten og forlot stedet. Det var for øvrig ingen som la merke til det heller.

1  Takk, 656synn_vet
Tarje H, Owner på Døgnvill Burger Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

I alle dager Synnøve, dette er jo ikke greit i det hele tatt og vi er kjempelei oss for at dere har hatt en så dårlig opplevelsen hos oss!
Har du mulighet til å sende meg en mail med dato og tidspunkt på tarje@dognvillburger.no så skal vi gjøre det vi kan for å rydde opp og sørge for at noe lignende ikke gjentar seg!

Anmeldt 24. juli 2021

Nydelig mat og fantastisk service! Jeg ønsker også å løfte frem det faktumet at de har mange gode øl å velge mellom!

Takk, 691annegrethej
Tarje H, Owner på Døgnvill Burger Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Tusen takk for hyggelig besøk og fantastisk tilbakemelding! Håper vi ser deg igjen snart!

Anmeldt 27. februar 2021 via mobile enheter

Treigt, lite service, men god mat. Det tok lang tid å få drikke, bestikk og maten, når maten kom måtte vi vente på bestikket og maten ble kald innen vi fikk spist... vanskelig å komme i kontakt med servitøren.. god mat, men dårlig service

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, the_stian
Kristine A, Markedsføring på Døgnvill Burger Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mars 2021

Tusen takk for både besøk og verdifull tilbakemelding, Stian! Setter stor pris på det. Glad for at maten smakte, men veldig lei for å høre at servicen ikke sto til forventningene. Det finnes det naturligvis ingen god unnskyldning for og her er det bare å beklage på det sterkeste. Om du har mulighet til å sende en mail til kristine.angvik@dognvillburger.no med dato og cirka tidspunkt for besøket, setter vi stor pris på det; vi lover å undersøke nærmere hva som har gått galt.

Mvh Kristine i Døgnvill

Anmeldt 20. desember 2020

Intet mer eller mindre. Travel betjening, lite kontakt å få. Burgerne er helt greie. litt pregløs egentlig, men kan komme tilbake.

Dato for besøk: september 2020
Takk, mavin1989
Tarje H, General Manager på Døgnvill Burger Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2021

Hei, takk for besøk og tilbakemelding. Beklager at ikke leverte godt nok når dere besøkte oss. Vi jobber hele tiden for å bli bedre og setter stor pris på tilbakemeldinger.
Mvh Tarje/Døgnvill

Reisende som så på Døgnvill Burger Trondheim, så også på

Har du vært i Døgnvill Burger Trondheim? Del dine erfaringer!