“STYR UNNA”
Anmeldelse av Smak Trondheim

Smak Trondheim
Vurdert som nr. 191 av 297 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 11. september 2021

Det definitivt verste jeg noen gang har betalt 200kr for. Eieren er ekstremt ignorant, noe som vises i kommentarene på anmeldelsene på google.

Vi bestilte 3 kebab klokken 01:19 fra foodora, som anslo ventetiden til 35 min. 88 minutter senere fikk vi maten. Vi hadde bestilt 3 kebab, med 3 chips. Selvfølgelig ende chipsen opp inne i kebaben, noe som var til fordel da den ekstremt tørre kebaben ble litt mer spiselig. Tok meg ikke mer enn 3 tygg før jeg vurderte å la den gå rett i søpla, havvveis inn følte jeg jeg måtte velge mellom å bli mett eller å spy.

Nådde til slutt punktet hvor vi bare aksepterte skuffelsen. Om du ønsker ren skuffelse er dette det uktimate stedet.

Dato for besøk: september 2021
Takk, coderw
Sangiya p, Owner på Smak Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2021

Hei,
Tusen takk for omtalen. Neste gang når du bestiller mat fra noen andre vennligst ha på briller slik at du kan lese godt hva som ble reklamert på retten. når det gjelder fries kebab rull det er med fries inn i rullen. hvis du har ikke spist slik mat før da er det ikke vår problemen. når det gjelder levering på lørdag midtnatt med gratis levering. det ikke bare deg som er sulten i hele trondhgeim. med en gang du bestiller får du beskjed på mobilen når den vil bli levert. hvis du kunne ikke vente på den levering tid. hvorfor kunne du ikke avbestil ordre og bestille fra noe annen sted. selfølgelig vi bryr seg ikke om folk som dere. vi har jo nok stolt loyale kunder på smak. vi skal gjør vår beste til de enhver tid som forstå oss. styrr deg unna. lykke til med å gi dårlig omtaler. du har glemt å legge omtale på facebook også. ikke glem å gi omtale der også.

Anmeldt 1. mars 2021

Verste kebaben jeg noen gang har spist. Arbeideren sitter i en gaming stol og ser på utenlandske filmer på fullt volum før han tar imot bestillingen. 179kr for en kebab med ekstra kjøtt og sterk saus. Kjøttet smakte forferdelig, og alt annet var like ille. Å spise her er som å kaste penger rett ut av vinduet

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, marcuslindbjerg
Anmeldt 1. februar 2021

Det er dyrt.. den var forsinka og det jeg fikk var dette.. dette er uspiselig. Fries med en smelta klatt norvegia ost oppå. Satt sammen som en tjukk klomp og

Dato for besøk: februar 2021
4  Takk, Jesuskristiansen
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Ekstremt frekke og dårlig på kundebehandling, andbefaler ikke å dra dit, har vært innom flere ganger, og dette er gjennomgående adferd. Elendig

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 187kristianl
jeevananthanj, Owner på Smak Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2020

Var det ikke du som ble kaste ut grunn av kombmed mat og drikke fra andre sted som er ikke tilat i restaurant. Jeg forstå hvorfor du er så sur nå. Lykke til.

Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Kort fortalt: Fikk rosa og rå kylling - avbrøt måltidet - ville heller ha pengene tilbake - ble istedet belært om hvordan de driver restaurant.

Blir ikke overrasket om MatTilsynet dukker opp her.

6  Takk, Therese K

Reisende som så på Smak Trondheim, så også på

Trondheim, Trondheim
Trondheim, Trondheim

Har du vært i Smak Trondheim? Del dine erfaringer!