“Fint sted med hyggelig personell”
Anmeldelse av Olivia Solsiden

Olivia Solsiden
Vurdert som nr. 16 av 287 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

God mat og fin service! Kelner anbefaler god mat og pils. I selveste sentrum i Trondheim. Fin atmosfære.
Italiano

Takk, rolfanthony
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 6. november 2018

Vi benyttet oss av Olivia Solsiden etter et større kurs. Vi var i underkant av 70 personer, og fikk servert velsmakende pizza- og pastabuffet. Servicen var veldig bra, både i planleggingsfasen i forkant av besøket, og under selve besøket. Betjeningen er veldig behjelpelig med å velge ut gode retter samt drikke som smaker godt til de rettene man velger. Vi fikk maten ganske fort, noe som var veldig fint for sultne kursdeltakere.

3  Takk, edvardmattiasb

Tusen takk for besøket og takk for fantastisk tilbakemelding! Dette var veldig hyggelig å lese. Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Flott og dekorativt sted. Hyggelig betjening.
Her serveres Italia på et fat.
Selv fikk jeg en biff som var helt perfekt.
Kommer tilbake hit med familien så snart Trondheim kommer på reiseplanen.

Takk, Trond S

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 2. november 2018

Vi var en gruppe på 20 personer, men likevel fikk vi bestilt mat og drikke raskt og maten og drikke kom også raskt. Hyggelig og service-minded betjening. Maten var svært bra og det var rikelig av den. Alt i alt, en super opplevelse!

Takk, Vivian L

Tusen takk for besøket og takk for fantastisk tilbakemelding!

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde en rask tur innom her i lørdags rushet og hadde litt dårlig tid. Ikke noe problem for kelneren fikset maten raskt og den var i tillegg helt nydelig. Neste gang tar vi oss litt bedre tid.

1  Takk, Tony H
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2018

Tusen takk for besøket og takk for tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss.

Reisende som så på Olivia Solsiden, så også på

Har du vært i Olivia Solsiden? Del dine erfaringer!