“Fantastisk som alltid”
Anmeldelse av Olivia Solsiden

Olivia Solsiden
Vurdert som nr. 18 av 298 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Når eg har mulighet så må eg innom Olivia! Vi kom seint fredagskveld, men ingen problem å få bord. Hyggelige folk som jobber der, smilende og god service. Foccacia med pesto til forrett er eit must. Pasta med kylling til hovedrett som også var kjempe god.
Vi kjem gjerne igjen! :-)

Takk, Frkmalin1
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding - dette var hyggelig å høre. Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss!

195199 av 477 anmeldelser

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

God mat og hyggelig betjening som ser deg og er der for deg! Anbefaler dette stedet og vi kommer gjerne tilbake.

Takk, Curious47583676211

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat, god service og flott stemning. Anbefaler denne restauranten hvis du er på jakt etter en god italiensk restaurant.

Takk, JayBee2012

Tusen takk for besøket og for fantastisk tilbakemelding!

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk serviss, dyktige og hyggelige servitører, nydelig mat og interiør, anbefales på det sterkeste ❤

Takk, dagnyinn

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss

Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Tre venninner, tre gode måltider og god anbefalt vin :-). Kommer plutselig tilbake! Olivia ligger lett tilgjengelig på Solsiden, bestilte bord på nettet, og ble minnet på bestillingen i god tid.

Takk, SivAnniken
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Tusen takk for besøket og takk for hyggelig tilbakemelding! :) Velkommen tilbake til oss!

Reisende som så på Olivia Solsiden, så også på

Har du vært i Olivia Solsiden? Del dine erfaringer!