“God service og hyggelig betjening!”
Anmeldelse av Olivia Solsiden

Olivia Solsiden
Vurdert som nr. 16 av 288 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 24. januar 2019

Hadde bestilt bord på forhånd, og vi ble raskt geleidet av en hyggelig servitør: God mat og hyggelig betjening:)

Takk, 328aages
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! :)

Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Vi kom en time før reservering og kom inn med en gang. Både jeg og broren min hadde mange spørsmål om både mat og vin, og dette fikk vi masse god hjelp til. Kunnskapsrike kelnere. Utrolig kort ventetid på maten, og det smakte helt nydelig. Vi spiste forrett, hovedrett, dessert og vin til en utrolig grei pris! Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Malenem00
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Dette ble vi utrolig glade for å lese. Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Kan ikke si noe annet en at jeg er storfornøyd med plassen! Kjempe god mat og superflinke servitører. Hadde også med oss et bursdagsbarn som fikk velge dessert selv, med stjerneskudd på. De kom tilogme å sang bursdagssangen Herlig!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, gunnv0r

Tusen takk for besøket og for fantastisk tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss

Anmeldt 17. januar 2019

Har vært på Olivia Solsiden flere ganger og alltid fått god service og veldig god mat. Godt utvalg av vegetarretter og nydelig pasta. Kommer tilbake.

Takk, svanhilds2014
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 16. januar 2019

Vi var ute på det man kan kalle et mini-julebord. Fikk servert fantastisk mat, og servitøren kom med glimrende tips om vin. Fin stemning i lokalet, og vi kommer garantert tilbake!

Takk, Apollon73

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake til oss!

Reisende som så på Olivia Solsiden, så også på

Har du vært i Olivia Solsiden? Del dine erfaringer!