“Koselig atmosfære ”
Anmeldelse av Olivia Solsiden

Olivia Solsiden
Vurdert som nr. 16 av 287 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Lunt og trivelig, varme lekrevfargerrask service, veldig god pizza og pasta, men også salater og andre retter. Veldig god rosévin og et bra utvalg av øl

Takk, vswaarum
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 31. januar 2019

Min samboer og jeg inntok en lunsj på Olivia, og det var en hyggelig opplevelse.
Hyggelig og blide servitører som fulgte opp godt, maten kom etter kort tid, og den var velsmakende.
Vi kommer tilbake.

Takk, Håkon S

Tusen takk for besøket og hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Restauranten serverer mat i fra Italia og det er en hyggelig atomsfære i restauranten. Den var ren og ryddig og dyktige servitører.
Bestilte Entrecôte med risotto som var veldig godt. Til dessert Tiramisu som var en flott avsluttet måltidet.
En god restaurant og jeg kommer tilbake en annen gang i Trondheim.

1  Takk, Stokk

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Koselig, men likevel urbant lokale, med hyggelig betjening. Spiste fantastisk torskemiddag med nydelige grønnsaker og meget god saus.
Til dessert; cappuccino (kjempegod)

Takk, Kristin111968

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 24. januar 2019

Hadde bestilt bord på forhånd, og vi ble raskt geleidet av en hyggelig servitør: God mat og hyggelig betjening:)

Takk, 328aages
Ida Mietle F, Public Relations Manager på Olivia Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! :)

Reisende som så på Olivia Solsiden, så også på

Har du vært i Olivia Solsiden? Del dine erfaringer!