“Lunsj”

Olivia Solsiden
Bestill på internett
Vurdert som nr. 10 av 331 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

3 av 4 valgte den gode kyllingsalaten med bacon, mens siste spise Diavola pizza, nydelig mat som alltid! God service og hyggelig atmosfære

Takk, karolineskar

Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Olivia sin beliggenhet er topp, rett ved Solsiden. Selve restauranten er fint innredet og denne gangen var det mindre støy enn det var tidligere ved et besøk. Hyggelig kelner, snakket engelsk. Drikke ble bestilt og servert. Så ble maten bestilt og det tok ikke veldig lang tid. Vi bestilte medium stekt entrecôte og salat. Dessverre var entrecôten ikke medium, men rå. Det ene glasset med vin, som ble bestilt til entrecôten kom etter at en var ferdig med maten, eller det som kunne spises. Salaten var dynket med vinagrett, og var ikke spesielt innbydende. Mye salat lite av det andre. Denne gangen var opplevelsen ikke en høydare.

Takk, 68marit
rebeccarath, Guest Relations Manager på Olivia Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Hei 68marit,

Så trist å høre om den dårlig opplevelsen du hadde hos oss, slik skal det skal selvfølgelig ikke være.
Vi hadde satt stor pris på om kunne tatt kontakt med daglig leder på restauranten, Una på una@olivia.no slik at hun kan komme i direkte kontakt med deg.

Tusen takk for tilbakemeldingen, det setter vi pris på!

Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Maten var grei, men heller ikke mer. Servicen var ikke spesielt god før kveldens vert Roberta(?) tok over. Hun ordnet opp i utfordringene våre som en proff, så hadde maten vært bedre hadde jeg gjerne høynet poengene. Halvgod service før det samt halvgod mat trekker dessverre for mye ned. Spar pengene.

Takk, BeaRocks
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Gikk forbi denne restauranten på vei til en annen restaurant, men ble denne da denne lå nærmere.

Personal snakket engelsk, noe som trekker litt ned da dette er i Norge og ikke alle kan snakke engelsk. Eldre.
Var ett eldre par som slet med å forstå servitøren da de ikke hadde disse engelsk kunnskapene.

Maten syntes jeg egentlig var ganske dyr.
Ingenting som fristet meg på menyen men ente opp med Calamari, eneste jeg ønsket å prøve der.

Min kollega bestilte noe fisk, porsjonene var små og man gikk sulten derifra med tom lommebok om man satt der en stund.

Lokalet var fint med uteområde med varme som var utrolig godt, men ble litt mye støy med musikk i bakgrunnen på høyttalerene. Da man nermest må rope for å kunne prate med kollega.

Får følelsen av at dette er en restaurant for finstasen. Rett og slett pen tøyet på!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Juliekittelsen
rebeccarath, Guest Relations Manager på Olivia Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5 uker siden

Hei Juliekittelsen,

Vår restaurant er for alle, og absolutt ikke bare for folk i finstasen, så dette var trist å høre!
Vi hadde satt stor pris på om du kunne kontaktet daglig leder, Una, på una@olivia.no så hun kan komme i direkte kontakt med deg.

Takk for tilbakemelding, det setter vi pris på!

Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Fin resteurant med god beliggenhet. God mat og god atmosfære. Grei pris. Alt i alt en bra men enkel opplevelse.

Dato for besøk: august 2019
Takk, mariusk585

Reisende som så på Olivia Solsiden, så også på

Har du vært i Olivia Solsiden? Del dine erfaringer!